دوست صمیمی یک مرد طبسی او را ته چاه و همسرش را در خانه کشت +عکس

راز این جنایت هولناک که باعث خدشه‌دار شدن احساسات مردم طبس شده، سه‌شنبه 6تیرماه فاش شد. آن روز بستگان زوج جوانی هر چه با آنها تماس گرفتند، پاسخی نشنیدند و نگران راهی خانه آنها شدند. کسی جواب آیفون را نمی‌داد و بوی تعفنی که از داخل خانه به مشام می‌رسید خبر از واقعه‌ای هولناک می‌داد.
در چنین شرایطی ماجرا به پلیس گزارش شد و تیمی از مأموران با دریافت دستور قضایی و شکستن قفل در، وارد خانه شدند. با عبور از حیاط بوی تعفن بیشتر می‌شد و وقتی مأموران وارد خانه شدند، جسد زن 32ساله را دیدند که غرق در خون در گوشه‌ای افتاده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که او بر اثر اصابت ضربات جسمی سخت به سرش و همچنین ضربات متعدد چاقو به قتل Murder رسیده است. مأموران در تحقیقات اولیه دریافتند که زن جوان به همراه شوهرش در این خانه زندگی می‌کرد اما از شوهر او اثری نبود.
بستگان مقتول می‌گفتند که این مرد در ساختمانی نیمه‌کاره مشغول کار است و به همین دلیل مأموران راهی آنجا شدند. در ساختمان نیمه‌کاره اثری از مرد جوان نبود و شاهدان می‌گفتند که او از 2روز قبل در آنجا حاضر نشده است. تیم تحقیق در جست‌وجوی سرنخی از این مرد وارد ساختمان نیمه‌کاره شد و دقایقی بعد مأموران به چاهی که در حیاط ساختمان بود و روی آن با خاک و بلوک سیمانی پوشانده شده بود مشکوک شدند. با حضور تیم آتش‌نشانی عملیات خاکبرداری از چاه شروع شد و ساعتی بعد مأموران با جسد بی‌جان مرد جوان که در داخل چاه مدفون شده بود روبه‌رو شدند.
ظاهرا عامل جنایت پس از قتل این مرد راهی خانه او شده و همسرش را نیز به قتل رسانده بود اما سؤال این بود: قاتل The Murderer چه‌کسی است و  انگیزه‌اش از جنایت چه بوده؟ماموران برای یافتن پاسخ این سؤال به تحقیقات میدانی و پرس و جو از اهالی منطقه پرداختند. آنها خیلی زود به سرنخ‌هایی از مردی که از دوستان مقتول بود رسیدند. مردی که 2روز قبل‌تر و در زمان جنایت در ساختمان نیمه‌کاره دیده شده بود. تیم تحقیق راهی خانه این مرد شد اما اثری از او نبود. ناپدید شدن این مرد فرضیه اینکه وی عامل جنایت باشد را قوت می‌بخشید. به این ترتیب دستور بازداشت او صادر شد و کارآگاهان در جریان تحقیقات تخصصی دریافتند که وی طبس را ترک کرده و به تهران گریخته است.
جست‌وجو برای دستگیری این مرد ادامه داشت و کارآگاهان به سرنخ‌هایی از مخفیگاه این مرد در پایتخت دست یافتند. در ادامه تیمی از مأموران با دریافت نیابت قضایی راهی تهران شدند و با زیرنظر گرفتن محل تردد این مرد، موفق شدند در کمتر از 24ساعت او را دستگیر کنند. بازجویی از متهم نشان می‌دهد که او احتمالا با انگیزه مالی دست به قتل زوج جوان زده است. وی در روز حادثه Incident ابتدا به محل کار دوستش رفته و زمانی که او در داخل چاه مشغول حفاری بوده، با پرت‌کردن بلوک‌های سیمانی باعث قتل او شده و پس از آن روی جسد را با خاک و بلوک پوشانده و سپس راهی خانه مقتول شده است.
او سپس در خانه دوستش با همسر وی درگیر شده و پس از به قتل رساندن وی و رها کردن جسد در داخل خانه دست به سرقت Stealing زده و گریخته  است. هم‌اکنون بازجویی و تحقیق از این مرد برای مشخص شدن انگیزه اصلی او در این جنایت در اداره آگاهی ادامه دارد و این در حالی است که به گفته امام جمعه شهر طبس: «انجام این جنایت خیلی قساوت می‌خواهد و جنایت بزرگی است و نباید آحاد جامعه از کنار این حادثه به سادگی بگذرند. اینگونه حوادث، امنیت ذهنی جامعه را برهم می‌زند و مردم انتظار دارند هر چه سریع‌تر این جانی، در ملأ عام به دار آویخته شود.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

2 مرد دختر 12 ساله باهوش را دزدیدند و ... + عکس

نقشه عموی یک دختر دانش آموز برای خانم معلم خصوصی ریاضی / از پژمان باردار شدم و ... + عکس

دخترم خودش را نکشته! / از پارک زنگ زد و گفت دوستش اصرار دارد نزد او برود و ...

نرگس مهربان بود و من او را کشتم / سزایم اعدام است، هر چه زودتر مجازات کنید!

تنبیه عجیب مدیر پولدار شرکت خصوصی از سوی 2 زن

زنم نمی دانست که 30 سال به یک قاتل زندگی می کند تا اینکه مریم پا پیچم شد و ... + فیلم و عکس

کدخبر: 277693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟