به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،چندی قبل ماموران پلیس Police دزفول در برابر پرونده های جیب بری قرار گرفتند که در همین راستا تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عامل این سرقت Stealing ها وارد عمل شدند.
کارآگاهان در این مرحله به سراغ دروبین های مداربسته محل های سرقت رفته و در بررسی ها مشاهده کردند که در تصویر همه لحظه های جیب بری زوج شیک پوشی حضور دارند.
ماموران با این فرضیه که جیب بری ها از سوی زوج جوان صورت گرفته اند فیلم های بیشتری از محل های سرقت را مورد بررسی قرار دادند که در 22 تصویر صحنه جیب بری این زوج جوان به دست آمد.
همین کافی بود تا تجسس ها پلیسی برای دستگیری این زوج جوان آغاز شود که در این مرحله کارآگاهان با اقدامات فنی موفق به شناسایی مخفیگاه این زوج جوان شدند.
تیم پلیسی در این مرحله ماموران در عملیاتی غافلگیرانه زوج جوان را دستگیر کردند و این زن و شوهر شیک پوش ابتدا خود را بیگناه می دانستند اما وقتی در برابر فیلم های دوربین مداربسته قرار گرفتند به ناچار لب به سخن باز کردند.
مرد جوان در اعترافاتش گفت: به خاطر بیکاری و نیاز به پول، با همسرم تصمیم به سرقت گرفتم و با هم در محل های شلوغ اقدام به جیب بری می کردیم.
بنا به این گزارش، زوج جوان پس از اعتراف به 20 سرقت روانه زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 277102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟