شاکیان کتکم زدند به رویشان اسیدپاشیدم  اعتراف مرد بی رحم

 ساعت 24:15 نیمه‌شب چهارشنبه 17‌خردادماه رهگذران در حال عبور از پارک فدائیان‌اسلام حوالی خاوران در جنوب تهران متوجه فریادهای دلخراش تعداد زیادی از شهروندان شدند که فریاد می‌زدند... ‌ای سوختم. رهگذران مشاهده کردند مرد موتورسواری مایعی را از داخل دبه پلاستیکی به هوا پاشید به طوری که مایع پس از پاشیدن به تعداد زیادی از شهروندان که زن و مرد و بچه در حال استراحت در پارک بودند، پاشیده شد. مرد موتورسوار پس از حادثه Incident از محل فرار Escape کرد. رهگذران همزمان با کمک به آسیب‌دیدگان موضوع را به اورژانس و مأموران پلیس خبر دادند.

لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری 132 نبرد در محل حادثه حاضر شدند. تحقیقات، نشان داد در جریان حادثه 14 نفر به صورت سطحی دچار سوختگی ناشی از اسید شده و برای درمان به بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، فیروزآبادی و مطهری منتقل شده‌اند. همزمان با ادامه تحقیقات، مأموران در بررسی‌های میدانی دریافتند عامل اسیدپاش مرد 40 ساله‌ای به نام ارسلان است که ساعتی قبل با اعضای دو خانواده که در پارک در حال بازی والیبال بوده‌اند درگیر شده و از سوی آنها مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. بدین ترتیب مأموران خیلی زود مخفیگاه وی را شناسایی و متهم را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر اسیدپاشی شد، اما وقتی از سوی شاهدان و نگهبان پارک شناسایی شد، چاره‌ای جز اعتراف نداشت. نگهبان پارک با شناسایی متهم گفت: من دیدم که این مرد ساعتی قبل از حادثه با اعضای دو خانواده داخل پارک دعوا کرد. او بعد از مشاجره پارک را ترک کرد، اما دوباره برگشت. این بار به روی خانواده‌هایی که با آنها درگیر شده بود اسید پاشید و فرار کرد. متهم با اقرار به اسیدپاشی گفت: ساعت حدود 22 شب بود که به داخل پارک آمدم و روی نیمکت نشستم. همان جا عده‌ای در حال بازی والیبال بودند. لحظاتی نگذشته بود که آنها بازی‌شان را رها کرده و به سراغم آمدند و خواستند از پارک بروم. آنها مدعی بودند که همراه زن و بچه‌شان در حال بازی هستند و من نامحرم هستم و باید از آنجا دور شوم که به آنها گفتم پارک مکان عمومی است و به فرد یا خانواده خاصی تعلق ندارد و بهتر است اگر فکر می‌کنند من مزاحم هستم در مکان دیگری والیبال بازی کنند‌.

کم‌کم مشاجره لفظی ما بالا گرفت و با هم درگیر شدیم. آنها مرا به شدت کتک زدند به طوری که ابرویم شکافته شد. خیلی عصبانی شدم و تصمیم به انتقام گرفتم به خاطر همین به رویشان اسید پاشیدم. اقرار متهم به اسیدپاشی در حالی است که قربانیان این حادثه در تحقیقات مدعی هستند عامل اسیدپاشی، آنها را با اعضای خانواده دیگری اشتباه گرفته است و آنها اصلاً با وی درگیر نشده‌اند. قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره این خبر گفت: پس از حادثه بازپرس جنایی در محل حادثه حاضر شد و تحقیقات خود را آغاز کرد که خوشبختانه خیلی زود متهم شناسایی و دستگیر شد. وی با بیان اینکه انگیزه حادثه اسیدپاشی شخصی بوده و هیچ ربطی به حادثه تروریستی اخیر ندارد، گفت: خوشبختانه جراحت‌ها در این حادثه سطحی بوده به طوری که مصدومان پس از مداوا همگی از بیمارستان مرخص شده‌اند. وی در پایان گفت: متهم برای بازجویی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرباز سپاه هم خدمتی‎هایش را به رگبار بست! + جزئیات

فیلم حمله به خانه عنکبوتی داعشی ها در استان کرمانشاه + عکس متهمان دستگیر شده

خواهرم برای تعقیب شوهرش با یک مرد ارتباط شوم گرفت و ...

مجید و حسین در ویلای بومهن به من آمپول تزریق کردند و ...

مردی دختر روزه دار را تا سرویس بهداشتی تعقیب کرد و ...

تماس تلفنی تاجر مُرده از داخل قبر! + عکس

قتل درپشت شمشادهای بزرگراه چراغچی

رییس کلانتری تهران از قصاص نجات یافت + عکس

3 تصویر زیبا از تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی مجلس / عکسی که اشک همه را در آورد

ماجرای خودکشی دختر جوان تهرانی در خانه دوست پسرش چه بود؟

دختر رهاشده با لباس بافتنی در خیابان کاخ تهران / در سال 1341 من را به شیرخوارگاه آمنه دادند

عکسی از حادثه تروریستی مجلس ایران که جهانی شد + عکس

شوهرم وقتی پسرم سربازی بود عروسم را ...

وزارت اطلاعات 41 داعشی را در 4 استان دستگیر کرد

قاتل بی نام و نشان به اعدام محکوم شد / این مرد را می شناسید + عکس

تک تیرانداز خطرناک داعشی که در ساختمان مسکونی پنهان شده بود دستگیر شد

جسد بی جان کودک ۳ ساله تهرانی در تنکابن پیدا شد +عکس

دزدی که در نزد پلیس 4 چهره متفاوت دارد! + عکس

حل معمای عجیب حمله تمساح به یک زن و شوهر

سرقت از بانک با جرثقیل!

پیام های عجیب یک دختر به دوست پسرش / خودت را بکش!+ فیلم و عکس

تبریک سیاه به زن شوهردار و ...

قتل هولناک دختر نوجوان در پارک + عکس

دام 2 زن برای شوهران صیغه‌ای با فیلم سیاه

 

کدخبر: 271345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟