3 مرد کثیف با پول های روسی زنان را فریب می دادند +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس Police آگاهی استان قم گفت: با افزایش پرونده هایی مبنی بر اینکه مردی با  پرداخت پول های روبل کشور روسیه اقدام به خرید طلا و جواهرات از زنان سالخورده و بی سواد کرده است که پس طعمه های این مرد فریبکار پس از مدتی متوجه جعلی بودن و بی ارزش بودن پول های روبل روسی شده اند.
وی افزود: کارآگاهان در این مرحله با اقدامات فنی و تحقیق از طعمه های این مرد موفق شدند تصویر این کلاهبردار حرفه ای را به دست آورند.
رییس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی پی بردند که یکی از متهمان همراه همدستش در مسافرخانه ای در اطراف حرم مطهر پنهان شده اند و قصد دارند طعمه دیگری را هدف قرار دهند که در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه مردان فریبکار رفته و متهم 35 ساله ای که 10 سابقه کیفری در پرونده اش دیده می شود دستگیر شد و در گام بعدی همدست 41 ساله این متهم که 4 سابقه کیفری دارد دستگیر شدند.
وی ادامه داد: ماموران دربررسی مخفیگاه و خودروی متهمان موفق به کشف اسکناس های خارجی روبل روسی شدند.
سرهنگ کرمی ادامه داد:با توجه به فراری بودن متهم اصلی پرونده اقدامات گسترده ای جهت دستگیری وی انجام و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم فراری در سال 1395 به اتهام ارتکاب کلاهبرداری توسط پلیس آگاهی شهرستان اردبیل دستگیر اما پس از چند روز با گذاشتن وثیقه آزاد و دیگر بازنگشته است.
وی افزود: در ادامه پس از اطلاع از دستگیری متهم اصلی توسط مأموران شهرستان آستارا بلافاصله با هماهنگی های قضائی، مأموران به آستارا اعزام و متهم را به قم منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: وی در تحقیقات فنی سرانجام به بیش از 30 کلاهبرداری از طریق روبل های تقلبی روس اعتراف که نهایتاً پرونده تکمیل شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال و متهم روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟