قاتل زنم را صبح وقتی از خانه خارج شدم دیدم / او همکار زنم بود و نمی دانستم باهم قرار داشتند ...

پرونده این جنایت Crime رازآلود از هفدهم شهریور سال 90 با پیدا شدن جسد زن جوان در آپارتمانش واقع در مرکز شهر در دستور کار تیم جنایی پایتخت قرار گرفت.بازپرس کشیک قتل Murder و تیم جنایی پس از حضور در محل جنایت با جسد خون‌آلود –مینا – 34 ساله – در کف آشپزخانه روبه‌رو شدند.
همان موقع شوهر این زن که جسد همسرش را پیدا کرده بود به عنوان نخستین مظنون جنایت تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر اطلاع از قتل شد. تجسس‌ها در این‌باره ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان در شاخه دیگر تحقیقات پی بردند قربانی جنایت ساعتی پیش از مرگش با یکی از همکارانش به نام «جواد» -34 ساله – تماس تلفنی داشته است.بنابراین جواد که در یک شرکت کامپیوتری کار می‌کرد دستگیر شد. درحالی که او تحت بازجویی قرار داشت، کارآگاهان دریافتند کارت عابربانک مقتول ساعتی پس از قتل مورد استفاده قرار گرفته و مقداری پول از حسابش برداشت شده است و این تنها سرنخ برای رسیدن به قاتل The Murderer بود.کارآگاهان پس از بررسی تصاویر دوربین مداربسته بانک، آپارتمان جواد را با حکم قضایی بازرسی کردند و لباس‌ها و کتانی‌هایی که قاتل پوشیده بود را در آپارتمان متهم به دست آوردند.
همزمان با کشف این سرنخ رفت و آمد‌های جواد (همکار زن مقتول) در محل کارش تحت کنترل قرار گرفت و مشخص شد ساعتی که زن جوان به قتل رسیده جواد نیز در محل کارش حضور نداشته است و تمام ادعاهایش درباره حضورش در محل کار دروغ بوده است.
صبح دیروز متهم که در تمام مراحل بازجویی، منکر قتل شده بود از زندان Prison به دادگاه انتقال یافت.
در آغاز جلسه نماینده دادستان متهم را به اتهام قتل عمد زن جوان «حسابدار شرکت» مجرم شناخت و از قضات دادگاه برایش تقاضای اشد مجازات کرد. سپس اولیای دم (مادر و خواهر مقتول) از قضات دادگاه خواستار حکم اعدام execution برای متهم شدند.
سپس جواد در برابر قضات ایستاد و ضمن دفاع از خود گفت: فردی که در دوربین‌های مداربسته مقابل شعبه بانک دیده می‌شود من نیستم و همه دلایلی که به خاطر آن مرا متهم به قتل کرده‌اید اشتباه است. این درحالی بود که کارآگاهان در بازبینی دوربین‌های مداربسته کنار بانک، مردی را در حال برداشت پول از دستگاه خودپرداز دیده و تشخیص داده بودند این مرد جواد است که از حساب مقتول پول برداشت می‌کرد. اما جواد به قضات گفت: من در زمان قتل همکارم به مأموریت کاری رفته بودم و مدارک‌اش هم موجود است. رئیس دادگاه درباره رابطه تلفنی‌اش با مقتول سؤال کرد و متهم در جواب گفت: تنها موضوعی که باعث شد با همکارم ارتباط تلفنی داشته باشم بدهی یک میلیون تومانی‌ام به مینا بود که قرار شد چند روز بعد و پس از واریز حقوقم به او پس بدهم!
پس از پایان اظهارات متهم وکیل متهم نیز پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع موکلش از قضات خواست درباره برخی نکات مبهم در این پرونده هم تحقیق شود.در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و به زودی حکمشان را درباره متهم صادر خواهند کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

خبرهای این حادثه را در ذیل دنبال کنید:

ردپای عامل انسانی در فاجعه انفجار معدن در گلستان + جزئیات حادثه / عکس و فیلم

نوعروس اصفهانی 2 روز بیشتر داماد را تحمل نکرد و طلاق گرفت / از همان شب عروسی داماد از من خواسته های عجیبی داشت و ...

7 روز بود که صیغه مازیار شده بودم که با محسن قرار گذاشتم و شوهرم سر رسید و ...

وقتی پدرم اعدام شد...! / هادی پس از یک سال ارتباط راز زندگی ام را فهمید و رفت ...

سرنوشت شوم دختر جوان تهرانی که به یک قاتل دل باخته بود+ گفتگو

پایان تلخ یک داستان عاشقانه در اسلام آباد غرب / دختر جوان جواب رد داد و خواستگار... + فیلم شلیک در بازار

فوری / فوت تمامی گرفتاران در معدن گلستان / اجساد 21 نفر خارج شد +عکس

سرنوشت نامعلوم 7 معدنچی از یک روستا که در معدن گلستان گرفتار شده اند+ اسامی

وقتی وارد اتاق خواب دختر 16 ساله ام شدم، صحنه وحشتناکی روبرو بود و ... / پلیس قوچان تحقیقات را آغاز کرد

کار زشت مرد شیاد با خانواده یک اعدامی در کرج

شاهین از من چیزهایی می خواست که با مخالف اعتقاداتم بود / یک شب که همه خواب بودند نقشه ام را عملی کردم و ...

دستگیری جوان با پیراهن قشنگ در سکوی مترو تهران + عکس

برخورد زنجیره ای دختران دوچرخه سوار در یک مسابقه / دست وپای 15 دختر شکست+ فیلم و عکس

پایان تلخ یک داستان عاشقانه در اسلام آباد غرب / دختر جوان جواب رد داد و خواستگار... + فیلم شلیک در بازار


 

کدخبر: 261636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟