این پلیس قاتل سریالی 82 زن بود/همه زنان آزار و اذیت شده بودند + عکس

متهم " میخائیل پاپ کوو" به تمام قربانیان خود تجاوز Rape کرده و سپس تک تک آنها را به قتل Murder رسانده است .
بنا بر گزارش های منتشر شده هنگامیکه این پلیس Police متخلف در سال 20155 میلادی دستگیر شد آنچه که توجه کارآگاهان پلیس را به خود جلب کرده ، هنگام بازجویی وقتی درباره جنایت Crime هایش از وی سوال کرده اند ، شانه هایش را بالا انداخته و اظهار بی تفاوتی کرده است .
پلیس روسیه اعلام کرد که این پلیس قاتل The Murderer را به جرم Crime قتل تنها 22 زن در شهر " آنگارسک " در سیبری در سال 20155 میلادی دستگیر کرده اند.
این در حالی است که زن این پلیس او را شوهری خوب و مهربان و دخترش وی را پدری دوست داشتنی توصیف کرده اند .
گزارشهای پلیس نشان می دهد که قربانیان این پلیس متخلف کارمند، کارگران نظافتچی ، کارمندان دفتری ، زنان خیابانی و چندین مادر بوده اند که وی آنها را سوار بر خودروی خود کرده و پس از آزار به قتل رسانده است . در زمان ارتکاب جرم این پلیس قاتل خودرواش را در مقابل رستوران ها و کلوپ های شبانه نگه داشته و در انتظار فرصت بوده تا قربانیانش را به دام اندازد.
بنا براطلاعات بدست آمده اکثر قربانیان به منطقه جنگلی برده شده و مورد تعرض قرار گرفته اند . این متهم پس از دستگیری ادعا کرده که هنگامیکه احساس کرده همسرش با یکی از همکاران مرد خود رابطه پنهانی برقرار کرده جنایتهای خود را آغاز کرده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

قاتل سریالی روس 82 قربانی داشت

قاتل سریالی روس 82 قربانی داشت

قاتل سریالی روس 82 قربانی داشت

 

کدخبر: 257328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟