به گزارش رکنا، ساعت یک بامداد جمعه 18 فروردین ماه امسال صدای درگیری در خیابان سازمان آب منطقه ستارخان سکوت شبانه را شکست و خیلی زود این سر و صداها به پایان رسید و هنوز لحظاتی نگذشته بود که صدای کمک کمک زن جوانی به گوش رسید.
اهالی محل وقتی پای در خیابان گذاشتند با جسد مرد 45 ساله ای روبرو شدند که هدف ضربات چاقو در جلوی خانه اش قرار گرفته بود.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امورجنایی در صحنه جرم Crime حاضر شوند.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات زن قربانی جنایت Crime را هدف تحقیق قرار دادند و وی ادعا کرد که لحظاتی قبل برادر شوهرم زنگ خانه را به صدا در آورد از شوهرم خواست تا به جلوی در برود.
وقتی همسرم به جلوی در رفت صدای درگیری آنها به گوش رسید، به سرعت خودم را به جلوی در ساختمان رساندم که دیدم برادر شوهرم که از وی کوچکتر است به سرعت سوار بر خودروی بنز گرانقیمتش شد و پا به فرار Escape گذاشت.
بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر با توجه به ادعاهای زن جوان دستور داد تا جسد قربانی جنایت به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری قاتل The Murderer و افشای راز این جنایت در دستور کار ماموران داره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

زن دوم شهاب شدم ولی ارتباط او با شیرین زندگی ام را تلخ کرده است!

ارتباط شوم نوعروس با شاگرد مغازه داماد / این زن فاسد بود

راز شیطانی جسد نیمه برهنه دختر دبیرستانی که در پارک جنگلی رها شده بود

این دختر جنگلی سالها با میمون های جنگل زندگی کرده است + فیلم و عکس

 

کدخبر: 255567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟