به گزارش رکنا، ساعت از 9 صبح پنجشنبه گذشته بود که زنی 33 ساله به یک آرایشگاه زنانه در نهاوند رفت و پس از لحظاتی سراسیمه از آرایشگاه خارج شد و پا به فرار Escape گذاشت. زمانی که همسایه ها وارد آرایشگاه می شوند با پیکر زن 26 ساله آرایشگر مواجه می شوند که صورتش را گرفته و داد و فریاد می کند.
این زن آرایشگر به بیمارستان آیت الله علیمرادیان منتقل شد و پس از اینکه معلوم شد که جراحات وارده به صورت این زن ناشی از اسیدپاشی است وی را برای ادامه درمان به همدان منتقل کردند.
با روشن شدن موضوع اسیدپاشی پلیس Police برای رسیدگی به این پرونده چهار تیم ویژه تشکیل داد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت Crime آغاز شد که در نهایت پلیس، زن اسیدپاش را دستگیر کرد.
پس از دستگیری عامل اسیدپاشی، این زن برای بازسازی صحنه جرم Crime به آرایشگاه برده شد و در محل حادثه Incident مشخص شد که این زن هیچ چیزی را به سرقت Stealing نبرده است
سرهنگ منصور ملکی رئیس پلیس نهاوند در خصوص انگیزه عامل این جنایت اعلام کرد: تا این لحظه علت و انگیزه اسید پاشی مشخص نشده است و تحقیقات در این مورد توسط مرجع قضائی و پلیس آگاهی ادامه دارد.
با ادامه تحقیقات، اعتراف زن اسیدپاش پرده از راز این جنایت برداشت. این زن روز قبل از جنایت به آرایشگاه محل حادثه رفته بود که ناگهان چشمان ناپاک وی مقداری طلا در دستان زن قربانی می بیند که این طلاها وی را برای سرقت آن ها وسوسه می کند.
به همین دلیل صبح روز قبل با تهیه مقداری اسید راهی آرایشگاه می شود تا طلاهای زن جوان را به سرقت ببرد اما زن اسیدپاش با مقاومت زن آرایشگر مواجه شد به همین دلیل اقدام به اسیدپاشی روی صورت زن آرایشگر کرد و به سرعت از محل گریخت اما در نهایت با گشت زنی های پلیس در منطقه زن اسیدپاش در کمتر از سه ساعت دستگیر شد.
حال عمومی قربانی این جنایت که در بیمارستانی در همدان بستری است رضایت بخش گزارش شده است.
خانواده قربانی این جنایت که چند سالی از ازدواجش می گذرد از سرعت عمل پلیس در دستگیری زن اسیدپاش تشکر کردند.
تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و زن اسیدپاش به زودی همراه با پرونده اسیدپاشی راهی دادسرا خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟