قتل در تالار عروسی که با یک رقص کلید خورد+عکس و جزئیات

ساعت 23 چهارشنبه گذشته، کارکنان تالاری در بلوار الغدیرجنوبی صدای درگیری بین چند مرد مهمان را شنیدند. دعوا به حدی بود که مهمانان عصبی، کارشان به زد و خورد کشیده و تعدادی از آنها با چاقو به هم حمله‌ورشده بودند. کارکنان تالار موضوع را به پلیس اطلاع دادند و وقتی ماموران رسیدند مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌بودند اما هنوز دقایقی از شروع تحقیقات نگذشته بود که خبر رسید یکی از مجروحان که جوانی 24ساله بوده جان باخته است.
به این ترتیب تحقیقات برای کشف راز جنایت شروع شد. اگرچه شواهد اولیه حکایت از این داشت که مردی به نام رسول عامل جنایت است اما او در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست. وی گفت: برادرم در این درگیری زخمی شد که من وقتی دیدم او چاقو خورده از درگیری خارج شدم و برادرم را به بیمارستان رساندم.
در آنجا متوجه مرگ مقتول شدم و شنیدم که مرا به‌عنوان قاتل The Murderer معرفی کرده‌اند اما من به مقتول چاقو نزده‌ام. کارآگاهان در ادامه به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته داخل تالار پرداختند و در آنجا موفق به شناسایی قاتل اصلی شدند. او جوانی 16ساله و برادرزاده رسول بود که در یک لحظه چاقویی از زیرلباس خود خارج کرد و ضربه‌ای به مقتول زد. متهم نوجوان پس از قتل Murder به سرعت از تالار خارج شد.
با شناسایی عامل جنایت، مأموران 48ساعت بعد وی را در ارتفاعات اطراف تهران دستگیر کردند. او که از ترس به کوهستان فرار Escape کرده بود در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: شب حادثه Incident در مراسم عروسی یکی از بستگانمان در حال رقص محلی بودیم که ناگهان چوب مقتول به‌صورت پدرم خورد. به او تذکر دادیم اما چند دقیقه بعد دوباره باز هم چوب به‌صورت پدرم برخورد کرد که همین آغاز درگیری بود.
در یک لحظه دیدم که مقتول با چاقو به سمت پدرم حمله کرد و من در حمایت از او، با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به سینه مقتول زدم و فرار کردم. وی درخصوص حمل سلاح سرد در مراسم عروسی گفت: خانواده ما با خانواده عمویم از مدتی قبل اختلاف پیدا کرده بودند و همین موضوع باعث شده بود تا همیشه چاقویی همراه خود داشته باشم. زمانی‌که متوجه شدم عمویم به‌عنوان قاتل معرفی شده تصمیم گرفتم سکوت کنم تا او را به‌عنوان قاتل دستگیر کنند اما در نهایت دستم رو شد. هم‌اکنون متهم با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟