کشف بیش از14 تن افیون در سراوان

به گزارش رکنا، سرهنگ احسانعلی آذر پودینه رییس پلیس Police شهرستان سراوان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس در راستای اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به کشف 14 تن و 261کیلو انواع مواد مخدر، انهدام 7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر Drugs و هلاکت 4 قاچاقچی مسلح گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروان با اشاره به اینکه با دستگیری 56 سارق مسلح و به عنف ، در ده ماهه سال جاری بیانگر کاهش 26 درصدی سرقت Stealing های به عنف نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم افزود: از دیگر دستاوردهای این طرح ها کشف52 هزار و 140 عدد قرص روانگردان و 221 هزار و 860 نخ سیگار قاچاق Contraband با هوشیاری و درایت ماموران می باشد.

وی در ادامه گفت: با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر ماموران ، یک میلیون و 78 هزار لیتر سوخت قاچاق،36 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و 94 سلاح غیر مجاز در اجرای طرح امنیت اجتماعی کشف شده است که آمار ها بیانگر افزایش چشمگیر ی را نشان می دهد..

سرهنگ احسنعلی آذر پودینه ضمن اشاره به کاهش11درصدی تصادفات منجر به فوت افزود: پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد قانونی با هنجار شکنان تعداد 1324 دستگاه خودرو و 2136 دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: اقدامات آموزشی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از طریق توزیع بروشور ، نصب بنر و آموزش همگانی در سطح مدارس ، محلات و مساجد توسط کارشناسان انتظامی شهرستان برای شهروندان انجام شده است از شهروندان خواست: هرگونه موارد سوء امنیتی و انتظامی را از طریق سامانه فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی و پلیس را در انجام ماموریت هایش یاری رسانند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟