تصاویر تعقیب و گریز پلیسی مزدا 3 در محدوده بازار تهران +عکس

سی ام آذرماه سال جاری، واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان شوش به یک دستگاه خودرو مزدا 3 به شماره انتظامی ایران 99/ ***م56 مشکوک شده که با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو مذکور دارای سابقه سرقت است .

راننده خودرو مزدا 3 به محض شنیدن دستور توقف از سوی واحد گشت پلیس Police آگاهی ، با افزایش سرعت اقدام به فرار Escape می کند ؛ مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده سعی در متوقف کردن خودرو کرده و با رعایت قانون Law بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی می کنند اما راننده خودرو مزدا 3 همچنان به فرار ادامه می دهد و در نهایت لاستیک های خودرو مورد اصابت گلوله مأموران قرار می گیرد .

راننده خودرو مزدا 3 با وجود پنچر شدن لاستیک خودروی مسروقه سعی در فرار از دست مأموران را دارد و همین امر باعث برخورد خودرو مسروقه با چند دستگاه از خودروهای عبوری ، یک دستگاه موتورسیکلت و در چندین نوبت نیز برخورد با چرخ دستی های ویژه حمل بار محدوده ی بازار تهران و واژگونی آنها در خیابان شده و متوقف می شود و قبل از هرگونه اقدام به فرار با پای پیاده ، با عکس العمل مأموران دستگیر می شود .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : متهم دستگیر شده جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همدستانش ، با دستور مقام محترم قضایی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت Stealing وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مرکز اطلاع رسانی (2)

مرکز اطلاع رسانی (3)

مرکز اطلاع رسانی (4)

مرکز اطلاع رسانی (6)

مرکز اطلاع رسانی (7)

مرکز اطلاع رسانی (8)

مرکز اطلاع رسانی 10

مرکز اطلاع رسانی

مرکز اطلاع رسانی (1)

کدخبر: 233718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟