دستگیری 14 نفر از سوداگران مرگ در مرودشت

به گزارش رکنا، سرهنگ دلاور القاصی، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، ماموران کلانتری انقلاب این شهرستان اقدام به شناسایی تعدادی از منازل خرده فروشان موادمخدر کردند

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در در بازرسی از این منازل  14 نفر از خرده فروشان موادمخدر را دستگیر و از آنان مقادیری مواد مخدر شامل 56 گرم تریاک، هشت گرم شیره تریاک، سه گرم هروئین و دو گرم شیشه کشف کردند.

وی افزود: همچنین در این عملیات یک دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان موادمخدر که در تهیه و توزیع موادمخدر از آن ها استفاده می کردند، توقیف شد.

القاصی مهر خاطر نشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه یکی از الویت های مهم انتظامی شهرستان در سال جاری مبارزه جدی با خرده فروشان موادمخدر می باشد، تصریح کرد: اجرای این طرح علاوه بر این که باعث افزایش ضریب امنیتی در شهرستان و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان شده است، رضایت اهالی و ساکنین این مناطق را نیز موجب شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 231565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟