به گزارش رکنا، روز گذشته مرد 60 ساله ای به نام احسان با حضور در اداره پلیس Police فتای شهر آبادان ادعا کرد درحالیکه کارت بانکی ام همراهم است فرد ناشناسی اقدام به برداشت میلیونی از حسابم کرده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند که متهم ابتدا با مراجعه به مغازه موتورفروشی اقدام به خرید موتور گرانقیمت کرده است.

در این مرحله ماموران با مراجعه به مغازه موتور فروشی موفق به شناسایی خریدار موتور لوکس شدند که پس از دستگیری متهم 17 ساله مشخص شد که وی برادرزاده احسان است.

علی که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت، گفت: هفته گذشته پدر و مادر به سفر خارج از ایران رفتند که پس از چند روز از من خواستند تا به سراغم عمویم بروم تا از او پول بگیرم تا حساب پدرم واریز کنم.

وی افزود: وقتی به سراغ عمو احسان رفتم او کارت بانکی اش را در اختیارم قرار داد تا خودم کار انتقال پول را انجام دهم ولی وقتی متوجه مانده حسابش شدم اقدام به فعال کردن رمز دوم کارت بانکی کردم و با در اختیار داشتن شماره کارت و مشخصات آن موتور لوکسی خریدم و با پول عمو احسان تفریحات گرانقیمتی را انجام دادم.

بنا به این گزارش، در حالیکه شاکی پرونده اعلام رضایت برای برادرزاده اش کرده است متهم از جنبه عمومی جرم Crime مجرم شناخته شده و در بازداشت پلیس قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 231149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟