عامل قتل در فلافل سازی پس از 2 سال دستگیر شد+عکس

بعد از ظهر پنجم اسفند ماه سال 93 وقوع یک فقره درگیری در یک کارخانه فلافل سازی در منطقه فشافویه شهرک صنعتی به کلانتری 176 حسن آباد اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو تن از کارگران کارخانه بنام های "جواد" و "فرشاد" ، با حمله ور شدن به سمت دیگر کارگران اقدام به مجروح کردن تعدادی از آنها از جمله شخصی بنام "اسلام . ی " کرده و از محل درگیری گریخته اند.

با گذشت دو روز از این حادثه، به علت شدت ضربات وارد شده به سر اسلام 30 ساله او دوام نیاورد و در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور رئیس شعبه 102 دادگاه بخش فشافویه ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، کارآگاهان به تحقیق از کارگران کارخانه ی فلافل سازی پرداختند ؛ یکی از کارگران کارخانه که بهمراه مقتول مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود به کارآگاهان گفت : "من و اسلام ( مقتول ) در حال کار کردن در کارخانه بودیم که ناگهان احساس کردم پشت سرم داغ شده ؛ از ناحیه پشت سر دچار خونریزی شدیدی شده بودم ؛ جواد و فرشاد به سمت ما حمله ور شده و هر دو نفرمان را با قمه و از ناحیه سر مجروح کرده بودند ؛ به علت خونریزی شدید ، بیهوش شدم و پس از آن اطلاع از هیچ چیزی نداشتم تا خودم را در بیمارستان دیدم.

در شرایطی که هیچ نشانی مشخصی از "جواد" و "فرشاد" وجود نداشت ، کارآگاهان در ادامه اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری متهمان متوجه شدند که "جواد . ع" ( 22 ساله ) به اتهام سرقت Stealing اماکن دستگیر و روانه زندان Prison شده و با هماهنگی مقام قضایی ، متهم ( جواد . ع ) جهت تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " من و فرشاد تصیم گرفتیم ابزارآلات داخل کارخانه را سرقت کنیم و با وانت پیکانی که متعلق به کارخانه بود اموال را از آنجا خارج کنیم، اما روز سرقت تعدادی از کارگران از جمله مقتول متوجه قصد ما شدند و به خاطر اینکه بتوانیم از آنجا فرار Escape به سمت آنها حمله ور شده و پس از مجروح کردن تعدادی از آنها موفق شدیم از آنجا فرار کنیم، بعد از این اتفاق به میدان راه آهن رفتیم و در آنجا از هم جدا شدیم و دیگر هیچ اطلاعی از فرشاد ندارم.

 

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهم "فرشاد . ش" بنام واقعی "حسن 18 ساله می باشد که در تحقیقات از اعضای خانواده اش مشخص شد که او به خاطر اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر شیشه از خانه خارج شده و هیچ کس از حسن اطلاعی ندارد.

با شناسایی هویت واقعی متهم پرونده ( حسن . ش ) ، اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری حسن در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار داشت تا نهایتا کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که حسن . ش از چندی پیش در یک مغازه باطری سازی و اینبار نیز با هویت مجهول عرفان مشغول بکار شده است ؛ سرانجا با شناسایی دقیق مخفیگاه و اطمینان از حضور متهم حسن دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " از 15 سالگی به مصرف موادمخدر بویژه شیشه اعتیاد پیدا کردم و به همین علت از خانه فرار کردم ؛ مدتی بی جا مکان بودم تا اینکه در یک کارخانه فلافل سازی مشغول به کار شدم، پس از گذشت 20 روز از زمان استخدام در کارخانه ، بهمراه یکی دیگر از کارگرها بنام جواد تصمیم به سرقت لوازم و ابزارآلات کارخانه و فروش آنها گرفتیم . روز سرقت ، مقتول و تعداد دیگری از کارگران متوجه نیت ما شدند ؛ به قصد فرار از محل ، به سمت آنها حمله ور شدیم و در یک لحظه من با قمه چندین ضربه ی محکم به سر مقتول و چند کارگر دیگر زده و پس از آن هر دو نفر از آنجا خارج شدیم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت Crime ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟