ماجرای دختر دبیرستانی که عروس داعشی نام گرفت + عکس

واروارا کاراولووا در دادگاه نظامی مسکو گفت: وقتی در سال 2012 دبیرستانی بود با پسری به نام ایرات ساماتوف در شبکه های اجتماعی آشنا شد که در نهایت این عشق به فرار Escape وی از خانه و رفتن به کشور سوریه انجامید.

وی افزود که هر دو عضو صفحه شبکه باشگاه فوتبالزسکا بودند، مدتی درباره فوتبال و دیگر مسائل زندگی گفت وگو می کردند تا اینکه ساماتوف موضوعاتی درباره داعش ISIS برای کاراولووا نوشت. واروارا اکتبر 2014 مسلمان شد و همزمان، ارتباط عمیق عاطفی اش را با ساماتوف ادامه داد.

این دختر زمانی عازم ترکیه شد که دوستش یکباره ارتباط خود را با وی قطع کرد. این اقدام باعث شد تا واروارا از طریق اسکایپ با یک داعشی دیگر در سوریه ارتباط برقرار کند و در نهایت از طریق اسکایپ با او ازدواج کند. این ازدواج در حالی انجام شد که او آن تروریست Terrorist داعشی را نمی شناخت. به همین دلیل، برای پیدا کردن همسر داعشی خود تلاش کرد از طریق ترکیه به سوریه رود.

پس از آن برای عزیمت به سوریه راهی ترکیه شد که نیروهای امنیتی کشور ترکیه ژوئن 2015 وی را همراه با گروهی از اتباع روس که قصد رفتن به مناطق تحت سیطره داعش در سوریه را داشتند، دستگیر کرده و به کشورش بازگرداندند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

 

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

 

کدخبر: 230283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟