زورگیری 2برادر خشن در سایت دیوار+عکس

به گزارش رکنا، یکم مرداد ماه سال جاری مرد جوان به نام حمید که گوشی موبایل سامسونگش را برای فروش در سایت دیوار آگهی داده بود وقتی با پیشنهاد مرد جوانی برای تعویض گوشی اش با یک موبایل اپل روبرو شد برای انجام این کار به محل قرار در منطقه افسریه برود.

عقربه ها ساعت 9 شب را نشان می داد که 2 مرد و یک خانم سوار بر خودروی پژو در محل قرار حاضر شدند.

2 مرد از خودرو پیاده شده و گوشی اپل را برای بررسی در اختیار حمید قرار دادند اما حمید پس از بررسی گوشی موبایل پی برد که این گوشی چینی است و ارزش مالی کمی دارد و ماجرای جابجایی گوشی کنسل شد.

حمید سپس به سمت خانه اش بازگشت اما ناگهان 2 مرد جوان با خودرو جلوی راه طعمه شان را که قصد داشت از پل عابرپیاده بالا برود بستند و پس از کتک کاری با وی گوشی موبایل حمید را که داخل جعبه اش بود به سرقت بردند.

بدین ترتیب حمید که در برابر زورگیران خشن قرار گرفته بود ماجرای سرقت گوشی موبایلش را به ماموران کلانتری 156 افسریه گزارش کرد و در این مرحله تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس علی وسیله ایرد موسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 برای دستگیری عاملان این سرقت وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست شماره تلفنی را که روز نخست با حمید تماس گرفته بود و وی را به محل قرار کشانده بود مورد بررسی قرار دادند و خیلی زود این مرد به دادسرا احضار شد.

سهراب وقتی در برابر اتهام زورگیری قرار گرفت ادعا کرد که یکی از دوستانش با خط موبایلش به حمید زنگ زده است و از ماجرای سرقت بی اطلاع است اما وقتی در برابر حمید قرار گرفت مشخص شد که یکی از همان زورگیران است.

سهراب سعی داشت با داستانسرایی خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد لب به اعتراف گشود و برادرش را به عنوان همدستش لو داد.

بدین ترتیب برادر سهراب دستگیر شد اما آنها ادعای عجیبی را پیش روی بازپرس پرونده قرار دادند و سعید در اعترافاتش گفت: برای عوض کردن گوشی در محل قرار حاضر شدیم اما وقتی معامله صورت نگرفت یک لحظه عصبانی شدم و با برادرم تصمیم به کتک زدن حمید گرفتیم و گوشی موبایل در این درگیری گم شده است چون ما آن را برنداشتیم و نمی خواستیم سرقت کنیم.

بنا به این گزارش، بازپرس علی وسیله ایرد موسی در این مرحله دستور داد تا 2 برادر برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه ششم دادسرای ناحیه 34 قرار گیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

فیلم لحظه ترور یک قاضی

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

 

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس 

 

کدخبر: 227574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟