شکار میش و بره وحشی در منطقه بهرام گور+عکس

به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود یک شکارچی غیرمجاز به منطقه حفاظت شده بهرام گور، نیروهای یگان محیط زیست این منطقه عازم محدوده مورد نظر شدند.

رئیس منطقه حفاظت شده بهرام گور و پارک ملی قطرویه در این باره گفت: محیط بانان پس از مدتی یک خودروی پیکان سفید رنگ را حین بازگشت از منطقه مشاهده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

احمد رستگار اظهار داشت: راننده پیکان بدون توجه به ایست محیط بانان شروع به فرار کرد و محیط بانان نیز با دو خودروی پیکاپ به تعقیب وی پرداختند.

پس از حدود ۳۰ کیلومتر تعقیب و گریز در مسیرهای فرعی و خاکی، لاستیک یکی از خودروهای محیط زیست پنجر شده و از ادامه مسیر بازماند اما خودروی دوم محیط زیست مسیر متخلف را مسدود کرد.

شکارچی متخلف پس از توقف، از خودرو پیاده شده و با پای پیاده متواری شد اما محیط بانان به تعقیب وی پرداخته و متهم را دستگیر کردند.

در جریان بازرسی از خودروی پیکان لاشه یک میش و یک بره قوچ وحشی به همراه یک اسلحه شکاری مجاز و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

این شکارچی از متخلفان سابقه دار و بسیار حرفه ای منطقه است که پیش از این نیز چند بار به جرم شکار غیرمجاز دستگیر و محکوم شده است.

این متهم محکومیت حبس تعلیقی نیز دارد که با توجه به ارتکاب به جرم حین زمان تعلیق محکومیت قبلی، علاوه بر مجازات جرم فعلی، مجازات حبس قبلی نیز از حالت تعلیق خارج شده و حبس مورد نظر به مجازات جدید اضافه خواهد شد.

کلیه مدارک و مستندات به همراه سوابق قبلی متهم به مراجع قضایی ارائه شده و با دستور مقام قضایی به دلیل سابقه دار بودن، متهم مستقیما تا زمان صدور حکم روانه زندان نیریز شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سر موش در میان غذای بهداشتی‌ترین رستوران +عکس

پایان درد جدایی پس از 9سال با پیدا شدن جسد از دریاچه گهر+عکس

8 سال زندگی با جسد یک پسر

اعتراف دروغ به زنا با همسر دوست

اجساد دو کودک گمشده در استخر همسایه پیدا شد+عکس

شوهر عربستانی ام مرا به دوستانش اجاره می داد / گفته ای این زن دنیا را به هم ریخت + عکس

ستاره محبوب سینما و تلوزیون میهمان امشب دورهمی+عکس

نیکی کریمی، خاص و متفاوت در اکران فیلم جدیدش در پردیس کورش +عکس

 

کدخبر: 225023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟