رفتار شیطانی و بی رحمانه 3 جوان با فائزه 14 ساله / او با پسر 30 ساله دوست بود !

وی در اثر این ارتباط به پسر جوان ابراز علاقه می‌کرد، آنها هر روز با هم در تماس بودند.

فائزه همچنین با دوستان پسر مورد علاقه‌اش هم آشنا شده بود اما او به ذهنش خطور نمی‌کرد این ارتباط و آشنایی به چه راحتی سرنوشت‌اش را به تباهی خواهد کشاند.

سه تن از دوستان امید با طرح نقشه‌ای شیطانی ، فائزه را تعقیب کردند، آنها در یکی از کوچه‌های فرعی ، دختر نوجوان را با توسل به زور و تهدید سوار خودروی خود کرده و ربودند.

یکی از همسایه‌ها که شاهد این صحنه بود موضوع را به مادر دختر نوجوان خبر داد. زن 32 ساله سراسیمه و مضطرب خودش را به کلانتری رساند و از پلیس تقاضای کمک کرد.

  زن 32 ساله‌ای با مراجعه به کلانتری از ربایش دخترش توسط چند پسر جوان خبر داد. با تحقیقات از مادر دختر نوجوان مشخص شد این دختر با پسری که 16 سال از او بزرگتر است در ارتباط بود.

بنابراین تحقیقات از پسر جوان آغاز شد و او با اظهار بی اطلاعی از موضوع ربایش دختر نوجوان اظهار داشت شاید دوستانش این دختر را ربوده باشند.

ادامه تحقیقات پرونده با توجه به اهمیت موضوع به خانه‌ای در حاشیه شهر که مخفیگاه دزدان بود کشیده شد اما عاملان ربایش دختر نوجوان پیش از رسیدن پلیس از محل گریخته بودند.

 افسران کلانتری با اقدام‌های گسترده دختر نوجوان را که با وضعیتی اسفبار در خیابان رها شده بود پیدا کردند.  پلیس 3 شیطان‌صفت را دستگیر و یک خودروی سواری را توقیف کرد.

کدخبر: 21406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟