به گزارش رکنا ، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرا از ماجرای 3 روز اسارت در شکنجه گاه زوج جوانی پرده برداشت.
این مرد به بازپرس گفت: چندی پیش یکی از دوستانم به نام مهرداد همراه همسرش به خانه ام آمدند و در حالی که از وضعیت زندگی شان اعتراض می کردند و ادعا داشتند به فکر جدایی افتاده اند.
وی افزود: زوج جوان در ادامه حرفهایشان از من خواستند تا کلید باغ دماوندم را در اختیارشان قرار دهم تا چند روز برای استراحت و تصمیم گیری برای ادامه زندگی شان به آنجا بروند.
کلید را در اختیار مهرداد قرار دادم و آنها با کلی قدردانی و تشکر از خانه ام رفتند اما پس از 2 روز وقتی به مهرداد زنگ زدم تا پیگیر کارهایشان شوم مهرداد جواب گوشی موبایلش را نداد و بعد از آن هرچه به او و همسرش زنگ زدم گوشی شان را خاموش کرده بودند.
4 روز از رفتن مهرداد گذشته بود و بی خبری و خاموش بودن گوشی موبایل هایشان نگرانم کرده بود به همین خاطر به سمت باغ رفتم که با صحنه عجیبی روبرو شدم.
از داخل باغ صدای ساز و آواز به گوش می رسید، وارد باغ شدم دیدم دختر و پسرهای جوان را که نیمه عریان بودند و در یک میهمانی شبانه در باغ شخصی ام برگزار کردند.
وی ادامه داد: درمیان آن همه دختر و پسر به دنبال مهرداد وهمسرش می گشتم که ناگهان مهرداد همراه یک جوان دیگر به سراغم آمدند و ابتدا به بهانه صحبت مرا به بیرون باغ کشاندند و ناگهان با مشت و لگد به سمتم حمله کردند و مرا داخل صندوق عقب خودروی پژو نقره ای رنگ انداختند.
از درد توان صحبت کردن نداشتم و خودرو شروع به حرکت کرد و پس از چند ساعت خودروی پژو توقف کرد و مهرداد و همدستش مرا در منطقه خاوران تهران از خودرو پیاده کردند.
داخل حیاط یک خانه قدیمی بودیم که مهرداد دوباره مرا به باد کتک گرفت و داخل یکی از اتاقهای خانه زندانی ام کرد و به مدت 3 روز شکنجه های سختی را روی من به اجرا کردند.
این مرد ادامه داد: عصر سومین روز بود که شکنجه ها شروع شد و هر چه التماسشان می کردم بی فایده بود تا اینکه در تاریکی هوا مرا از خانه بیرون آوردند و ادعا کردند اگر از این ماجرا به کسی حرفی بزنم زندگی ام را خراب می کنند و نمی گذارند یک روز آرام داشته باشم.
بدین ترتیب بازپرس دستور داد تا تحقیقات پلیسی برای دستگیری مهرداد و همدستانش وارد عمل شوند و شاکی پرونده نیز به دستور بازپرس برای بررسی طول درمان به پزشکی قانونی رفت.
اما مرد جوان زمانیکه به پزشکی قانونی رفت ادعای عجیبی کرد و از پزشکان خواست تا او را به بیمارستان روانی بفرستند تا چند روزی را در آنجا تحت درمان روحی روانی قرار گیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات حکم و عکس 2 قاضی شیطان صفت و فاسد

شوهر شیطان صفتم حتی به هم کلاسی های دانشگاه من هم رحم نکرد

اعتراف تلخ قاتل در برابر خبرنگار حوادث + فیلم گفتگو

موسیقی عروسی با نت مرگ! / عروس مشهدی به جای حجله به بیمارستان رفت +عکس

جدایی آیدا از نابغه هسته ای در تهران / راز بیماری «سگ سیاه» چه بود؟

نیما و مهدی اسلحه به دست در خیابان عباسی تهران جولان دادند ! + عکس

اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم

زن جوان خرگوش زایید ! + عکس

درگذشت کاوه سلطانی! / زمان و علت مرگ مشخص نیست! + عکس

2 پسر شیطان صفت دختری را در سرویس بهداشتی دانشگاه گیر انداختند + عکس

انتشار اولین عکس از قاضی شیطان صفت و قاضی فاسد + جزییات

 

کدخبر: 193306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟