حکم اعدام متجاوز به عنف یاسوجى در دیوان عالی قطعی شد

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگسترى استان کهگیلویه وبویراحمد از قطعیت یافتن حکم اعدام execution متجاوز Rapist به عنف یاسوجی در دیوان عالی کشور خبرداد.

وی افزود: این فرد در دادگاه کیفرى یک استان کهگیلویه و بویراحمد محکوم به اعدام شد و رأى صادره به تأیید شعبه ٢٤دیوان عالى کشور رسید که حکم در اولین فرصت اجرا خواهد شد.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در جامعه، اضافه کرد: در مورد جرائم خشن و هرنوع جرم Crime مخل امنیت بدون اغماض و در کوتاهترین فرصت برخورد قاطع و قانونى بعمل خواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با هشدار به همه کسانی که به نحوی قصد ایجاد اخلال در جامعه را دارند، یادآور شد: دستگاه قضایی با اجرای کامل قانون Law با هر فردی که بخواهد امنیت مردم را خدشه‌دار کند، برخورد خواهد کرد.

گفتنی است این محکوم با اغفال و عنف جوانان و نوجوانان در محیط های ورزشی تعدادی از آنان را مورد تعرض جنسی قرار داده بود به گونه ای که آنها از ترس این فرد جرات حضور در اماکن فرهنگی و ورزشی را نداشتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟