دیده شدن پرنده ناشناس مرموز بر فراز کوه آتشفشان ! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 1.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزارش رکنا، با وجود مشاهدات متعدد یوفو‌ها در سراسر جهان هنوز هیچ دولت یا فردی نتوانسته منشاء آن‌ها را پیدا کند. در حالی که به باور برخی این اشیاء مافوق علم کنونی بشر خاستگاه فضایی دارند برخی دیگر آن‌ها را متعلق به کشور‌های ابرقدرت می‌دانند. با این حال هنوز هیچ کشوری به صورت علنی از وسیله‌ای که بتواند سرعتی معادل سرعت حرکت این اشیاء پرنده در آسمان را داشته باشد رونمایی نکرده است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یکی از همین اشیاء درخشان پرسرعت را بر فراز کوهی آتشفشانی در کشور مکزیک نشان می‌دهد. یکی از کوه‌های آتشفشانی این کشور در بعدازظهر روز دوشنبه فعال شد. در این ویدئو که از دوربین وبکم تهیه شده است مشاهده می‌شود که پس از انفجار کوه آتفشانی و خروج مواد مذاب از آن لحظاتی بعد یک شی پرنده از بالای آن عبور می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که این شی درخشان با سرعتی بسیار زیاد از فراز این آتشفشان فعال عبور می‌کند.

پس از انتشار این ویدئو برخی سایت‌ها و همچنین کانال‌های نظریه پردازی توطئه در یوتیوب این شئ درخشان را مرموز قلمداد کردند. بنا به گزارش میرر برخی نظریه پردازان این شی درخشان را سفینه فرازمینی‌ها دانستند که پس از انفجار آتشفشانی از بالای کوه عبور کرده است. برخی دیگر نیز احتمال دادند این شی درخشان شهاب سنگ و یا یک ستاره بوده است.

گقتنی است؛ این نخستین بار نیست که پرواز یوفو یا شی پرنده ناشناس در نزدیکی کوه‌های آتشفشانی یا در هنگام وقوع صاعقه در آسمان خبرساز می‌شود. پیشتر نیز اشیاء درخشان بر فراز کوه‌های آتشفشان و یا در هنگام وقوع صاعقه در آسمان دیده شده بودند که نظریه پردازان توطئه آن‌ها را سفینه فرازمینی‌ها برای استفاده از انرژی رها شده از کوه‌های آتشفشانی یا انرژی صاعقه می‌دانند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟