حجم ویدیو: 6.83M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04

هواداران تیم فوتبال لاس‌وگاس لایتز در آمریکا، در بازی اخیر تیم‌شان یک هدیه ویژه دریافت کردند. آن‌ها هلی‌کوپتری را بالای سر خود دیدند که روی سر آن‌ها اسکناس دلار پخش می‌کرد.

این تیم که در لیگ USL آمریکا بازی می‌کند در ماه آگوست در مورد این رویداد تبلیغ کرده بود، اما کمتر کسی فکر می‌کرد قضیه جدی باشد و واقعاً اسکناس‌های دلاری روی سر هواداران ریخته شود. شنبه‌شب که این تیم به مصاف تیم دوم لس‌آنجلس گلکسی رفت، هلی‌کوپتری بالای ورزشگاه دیده شد که ۵۰۰۰ دلار اسکناس روی سر تماشاگران حاضر در ورزشگاه ریخت. البته از قبل برای این ماجرا

برنامه‌ریزی شده بود و ۲۰۰ هوادار انتخاب شدند که داخل زمین چمن بروند و هرکدام تا جایی که می‌توانند اسکناس جمع کنند.

ویدئویی که از این اتفاق منتشر شده نشان می‌دهد بعد از اینکه هلی‌کوپتر، دلارها را از آسمان به سمت زمین چمن می‌فرستد، اسکناس‌های معلق روی هوا و زمین، این طرف و آن طرف می‌روند و تماشاگران نیز دنبال آن‌ها هجوم می‌برند تا بیشترین تعداد ممکن اسکناس را جمع کنند. طبق نوشته روزنامه لاس‌وگاس ریویو، مالک این باشگاه «برت لشبروک» گفته ۳۰۰۰ دلار از این مبلغ به صورت اسکناس‌های یک دلاری بوده که روی سر هواداران ریخته شده و ۲۰۰۰ دلار باقی‌مانده نیز در قالب اسکناس‌های ۲، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۱۰۰ دلاری پخش شده است.

لشبروک گفته ایده این کار را از مراسمی گرفته که خودش قبلاً دیده بوده است. او در گفتگو با لاس‌وگاس ریویو گفت: «مردم در مورد اینکه ما بیرون از زمین چه دیوانه‌بازی‌هایی درمی‌آوریم حرف می‌زنند و ما هم از این موضوع خوشحال هستیم و به آن افتخار می‌کنیم. ما غرور لاس‌وگاسی‌ها را داریم و هر چیزی که مربوط به آن باشد برای ما خوشایند است، اما همه این‌ها به بیرون از زمین فوتبال مربوط می‌شود، داخل زمین، ما فوتبال را خیلی جدی می‌گیریم و البته همیشه پیش خودمان فکر می‌کنیم واقعاً چه کاری باید انجام دهیم که بتوانیم از هواداران‌مان تشکر کنیم و به آن‌ها پاداش وفاداری‌شان را بدهیم.»

 

طبق گزارش‌ها، این اتفاق که با تکاپوی زیاد همراه بود به خوبی و خوشی به پایان رسیده و هیچ مجروح و زخمی در این ماجرا وجود نداشته و البته اتفاق بد برای تیم لایتز این بود که با وجود همه این برنامه‌ها آن‌ها در نهایت بازی خود مقابل لس‌آنجلس را ۲ بر یک باختند!

یکی از روزنامه‌های واشنگتن در این مورد نوشته این اتفاق و نظیر آن‌ها نشان می‌دهد نباید تعجب کرد که دونالد ترامپ Trump چطور به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و چطور روی مردم این کشور تأثیر گذاشته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده فیلم مستهجن منتشر شده در کانال رسمی شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

این مرد فراری را می شناسید؟ او چاقو را در قلب زنش فرو کرد +عکس بدون پوشش قاتل

جزییات تکاندهنده عروس شدن دختر ۸ ساله !

مادر و دختر شب ها به خانه شان نمی روند! / پدر فاش کرد!

فوری/دستگیری3 پسر شیطان صفت درارومیه+فیلم بی حیایی با دختر 12 ساله

تجاوز به سگ بیچاره به خاطر همخوابی با زن خانه + عکس

میهمان منحرف به بچه دوست تهرانی اش هم رحم نکرد + عکس

دستگیری عروس و داماد خوش لباس در آبادان + عکس

اسامی کامل 9 مرد شیطان صفت اعدامی در فارس / آن ها در مقابل مردها  به 3 زن در باغ تجاوز کردند

حمله مادر به 2 پسر جوان که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند! + فیلم

تجاوز گروهی ساسان و 3 دوستش با فرانک در بی بی شهربانو + عکس

این مرد را دیده اید؟! / تماس بگیرید ! +عکس

زهرا برای تسلیم نشدن، رحیم را گاز گرفت!

 

کدخبر: 416088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟