خبر بد برای کونته و تاتنهام؛ غیبت 3 ماهه ستاره 47 میلیون یورویی

به گزارش رکنا، کریستین رومرو بازیکن تیم تاتنهام ممکن است تا فوریه از میادین دور باشد، زیرا معاینات بیشتر نشان داده شده بازیکن آرژانتینی از ناحیه همسترینگ "بسیار جدی" آسیب دیده است.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام روز چهارشنبه تایید کرد که رومرو دیگر در سال 2021 بازی برای تیم ما نخواهد کرد.

رومرو در جریان بازی مقدماتی جام جهانی 2022 آرژانتین مقابل برزیل در 16 نوامبر از درد پای چپ خود را گرفت و کونته اکنون تایید کرده است که مصدومیت او ببسیار جدی" است و خرید تابستانی 47 میلیون پوندی تاتنهام تا 3 ماه آینده قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

کونته گفت: "این خبر برای ما مثبت نیست. مصدومیت رومرو جدی است و فکر می‌کنم دیدن دوباره او زمان‌بر است. مطمئناً سال آینده و باید هفته به هفته مصدومیت او را بررسی کنیم اما هر چه است مصدومیتش جدی است. جیوانی لو سلسو، هم تیمی رومرو در آرژانتین نیز که به دلیل مصدومیت از میادین دور بود اکنون طبق نظر کونته به بازگشت به میادین نزدیک شده است.

این سرمربی ایتالیایی گفت: وضعیت جیوانی بسیار بهتر از رومرو است. انتظار من این است که او را پس از بازی مقابل برنتفورد ببینم. او شروع به تمرین در دور چمن کرده است. مطمئنا جیوانی بازیکن دیگری است که باید از او بهره‌برداری کنیم. او بازیکن خوبی است.  

کدخبر: 746538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟