شانس پیروزی ایران برابر ژاپن/ سایت آمار و داده اوپتا اعلام کرد!

به گزارش رکنا، تیم ملی ایران در سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا باید ظهر شنبه روبروی تیم ملی ژاپن قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

سایت آمار و داده اوپتا از ابتدای جام ملت‌ها شانس و درصد موفقیت تیم‌های مختلف در این مسابقات را بررسی و منتشر کرده و حالا پیش‌بینی‌های جالبی را هم از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به اشتراک گذاشته که توجه بسیاری را جلب کرده است.

بر این اساس، شانس تیم ملی ایران برای پیروزی برابر تیم ملی ژاپن 42.4 درصد و شانس ژاپن در این دیدار 57.6 درصد است. استرالیا هم شانس بیشتری برای صعود نسبت به کره دارد و با 53 درصد نسبت به 47 درصد پیش است.

این در حالی است که شانس قطر برای صعود به مرحله نیمه نهایی 60.5 درصد و شانس ازبکستان 39.5 درصد عنوان شده است. در دیگر دیدار این مرحله هم اردو با 57.9 درصد از تاجیکستان با 42.1 درصد جلو است. 

بر اساس رده‌بندی اعلام شده از سوی اوپتا، ژاپن همچنان با 22.5 درصد شانس اول قهرمانی است. استرالیا با 19.5 درصد، قطر با 16.7 درصد، کره جنوبی با 16.2 درصد و ایران با 12.7 درصد در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 969021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟