قلعه نویی: ترکش های 2007 همچنان هست، همان آدم ها با میکروفن ها و لباس های جدید/ وقتی جو تیم ملی را دیدم بغض کردم + فیلم

به گزارش رکنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری قبل از بازی با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 در خصوص سوال خبرنگار رکنا گفت: نمی خواهم زیاد گذشته را مرور کنم. در بدترین شرایط تاریخ فوتبال یک مربی را می آورند، فدراسیون رییس ندارد، دو گروه سیاسی با هم درگیرند، فدراسیون تعلیق است، یک مربی باخت نمی دهد، 11 امتیاز می گیرد و بعد او را کنار می گذارند. من از کنار گذاشتن ناراحت نیستم، از ظلم و رفتارهای بد ناراحت شدم.

هیچ جای دنیا با گروهی که چنین نتایجی گرفته است، این رفتار را نمی‌کنند. متاسفانه گروهی بودند که با من به دلایلی مشکل داشتند. 300 مقاله علیه من نوشتند، برنامه تلویزیونی تشکیل دادند. ما در آن شرایط مملکت که دو گروه با هم درگیر بودند، تیم را تحویل گرفتیم ولی با من آن رفتار شد. مگر ما در 30 سال گذشته مقام آورده بودیم؟ الان هم همان آدم های 2007 با میکروفن ها و لباس های جدید ترکش ها را نصیب من می کنند!

امیر قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: متاسفانه آن سالها کسانی که تریبون داشتند با طیف امثال من مخالف بودند، تازه هم دلیلش را فهمیدم، حالا بعضی از آنها هم ابراز پشیمانی کردند، گذشت. من چه در زمان بازیگری و چه مربیگری قصدم خدمت بوده است. خواهش می کنم با بازیکنان و مربیان طوری رفتار کنید که قداست آدم ها نشکند. هر مدیری حق دارد نیرویش را جابجا کند اما نباید قداست را بشکند. من بازیکنان زیادی را چه به درست و چه به غلط کنار گذاشتم اما همیشه سعی کردم قداست آنها را حفظ کنم و در رفتارم صداقت داشته باشم.

وی افزود: این بازیکنان زرنگ و باهوش هستند. فرق صداقت و دروغ را می فهمند. وقتی دیدم کریم انصاری فرد چطور به رامین رضاییان حین ورود به زمین کمک می کرد، بغض کردم. خدا را شکر این جو را در تیم درست کردیم، حالا چه من باشم چه نباشم اتفاقات خوبی رخ داده است.

کدخبر: 968200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟