علنی شدن دلخوری خداداد عزیزی از قلعه‌نویی در برنامه زنده/  آویزان کسی نبوده‌ام! + فیلم

به گزارش رکنا، حتما در جریان استعفای خداداد عزیزی از کادر فنی تیم ملی هستید. او که به عنوان مشاور فنی امیر قلعه‌نویی به کادر فنی تیم ملی اضافه شده بود، چند هفته قبل و در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرد که بنا به دلایل شخصی تصمیم به جدایی از تیم ملی گرفته است.

خداداد در آن مقطع حاضر نشد هیچ توضیحی درباره دلیل تصمیمش بدهد تا باعث شود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این مساله صورت بگیرد. تا دیشب اتفاق جدیدی درباره این موضوع نیفتاده بود منتها وقتی علیرضا بیرانوند - که همراه خداداد میهمان ویژه برنامه شب یلدا ی یکی از شبکه‌های تلویزیونی بود – از خداداد خواست که تصمیمش را عوض کند، مجریان برنامه از عزیزی درباره دلیلش برای جدایی سوال کردند که پاسخ مشاور سابق امیر قلعه‌نویی، دور از انتظار بود.

عزیزی در ابتدای صحبت‌هایش به کنایه مدعی شد که متاسفانه مردم و خواست آن‌ها در مورد تیم ملی برای یک عده از دوستان مهم نیست که این عده از دوستان، بازیکنان نیستند. خداداد همچنین گفت که تصمیم خود برای جدایی از تیم ملی را گرفته است.

این عضو سابق تیم ملی در ادامه مدعی بود که امیر قلعه‌نویی برای حضور وی در کنار ملی‌پوشان به او زنگ زده ولی بعد از اتفاقات شخصی که برای وی افتاده و استعفا داده، سرمربی تیم ملی تماسی با خداداد نگرفته تا درباره این موضوع با او صحبت کند که این اتفاق باعث ناراحتی خداداد شده است.

عزیزی حتی در ادامه گفت که آویزان و مجیزگوی‌ کسی نبوده و به کسی نیاز ندارد تا مشخص شود او از یکسری اتفاقات ناراحت بوده که تصمیم به قطع همکاری با تیم ملی گرفته است.

کدخبر: 957034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟