استقلال 4- 0 نساجی/ آتش بازی آبی ها برای ادامه صدرنشینی + فیلم گلها

به گزارش رکنا، تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

استقلال پس از سه تساوی در لیگ برتر به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی بود تا سه امتیاز حساس را به حساب اندوخته‌های خود اضافه کند.

از سویی آبی‌پوشان تهران در روزی که سپاهان با نمایشی بی‌رحمانه هوادار را گلباران کرد، به دنبال پیروزی بودند تا دوباره به صدر جدول برگردند.

نساجی مازندران هم پس از شکست مقابل شمس آذر قزوین به دنبال کسب حداقل نتیجه در تهران بود که موفق نشد.

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲۵: شوت پیمان بابایی از پشت محوطه جریمه نساجی مازندران با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: جدی‌ترین موقعیت استقلال شکل گرفت. ارسال دیدنی صالح حردانی روی دروازه نساجی مازندران با ضربه سر گوستاوو بلانکو با کمترین اختلاف ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ روی نقطه پنالتی به آرمین سهرابیان رسید که ضربه سر این بازیکن با گل همراه شد و توپ در گوشه دروازه رشید مظاهری آرام گرفت.

دقیقه 62: استقلالی‌ها که چند دقیقه‌ای جلو کشیده بودند بالاخره جواب گرفتند و شوت مهرداد محمدی پس از برخورد به مدافعان نساجی تغییر مسیر داد و وارد دروازه میهمان شد.

دقیقه 64: هنوز از گل دوم استقلال دو دقیقه نگذشته بود که آبی‌پوشان صاحب ضدحمله شدند و محمدی این بار آرمان رمضانی را صاحب موقعیت کرد و مهاجم استقلال در موقعیتی تک به تک برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد.

دقیقه 67: ابوالفضل جلالی با عبور از یکی دو بازیکن از پشت محوطه جریمه نساجی اقدام به شوت زدن کرد که توپ به زیبایی به تور دروازه مظاهری بوسه زد.

دقیقه 81: ضربه فنی جعفر سلمانی از پشت محوطه جریمه نساجی به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 85: حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال جعفر سلمانی را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن به تیر دروازه نساجی برخورد کرد.

دقیقه 4+90: سعید مهری با وجود تک به تک بودن با رشید مظاهری به مهرداد محمدی پاس داد، ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

ترکیب ابتدایی استقلال:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، ابولفضل جلالی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو و پیمان بابایی

ترکیب ابتدایی نساجی:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو، محمدرضا آزادی

کدخبر: 956439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟