ذوب آهن 1- 1 استقلال/ شاگردان نکونام 2 گل زدند اما بازی مساوی شد! + فیلم گلها

به گزارش رکنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

قضاوت این دیدار که برعهده امیر سامان سلطانی بود با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

لحظات حساس بازی:

دقیقه 8: مهدی مهدی‌پور به شکل زمینی کرنر را زد که در ادامه ضربه کوین یامگا قدرت کافی را نداشت و پارسا جعفری دروازه‌بان ذوب‌آهن آن را در آغوش گرفت.

دقیقه 20: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال با ضربه بازیکن ذوب‌آهن همراه شد، ولی سیدحسین حسینی آن را مهار کرد.

دقیقه 22: شوت ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه در چارچوب نبود و از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 39: پاسکاری استقلالی‌ها در نهایت با شوت مهرداد محمدی همراه شد که با دفع ناقص مدافعان ذوب‌آهن، توپ به بلانکو رسید و ضربه سرضرب مهاجم آرژانتینی آبی‌پوشان به شکلی خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 43: محمدی پس از استپ توپ در پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن اقدام به شوت زدن کرد که جعفری آن را گرفت.

دقیقه 44: این بار نوبت فردین یوسفی بازیکن ذوب‌آهن بود که شوتزنی کند و حسینی ضربه این بازیکن را هم کنترل کرد.

دقیقه 2+45: ضربه امید حامدی‌فر را پارسا جعفری گرفت تا مانع باز شدن دروازه تیمش در اواخر نیمه نخست شود.

دقیقه 3+45: ارسال مهدی پور در محوطه جریمه به بلانکو رسید و این بازیکن نیز توپ را به خوبی به حامدی فر سپرد که ضربه او در محوطه جریمه با برخورد به مدافع ذوب آهن در دستان جعفری آرام گرفت.

دقیقه 54: شوت راه دور مهدی پور با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 69: مجید علیاری از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که شوت محکم و زمینی این بازیکن به شکل خطرناکی از مقابل دروازه استقلال رد شد.

دقیقه 85: یک ارسال از سمت راست استقلال به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: شوت باقرپسند از پشت محوطه جریمه با برخورد به یکی از مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 88: ارسال کرنر فردین یوسفی در تیر یک به امید لطیفی رسید که ضربه سر خطرناک این بازیکن را حسینی دفع کرد.


ذوب آهن صفر – استقلال یک (دقیقه 62: آرمین سهرابیان ): کوین یامگا از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که پاس زمینی او پیش از آنکه به حامدی فر برسد، توسط مدافع میزبان دور شد. روی ریباند، توپ به آرمین سهرابیان رسید که شوت سرکش و محکم این بازیکن با وجود اثرگذاری پارسا جعفری سنگربان ذوب آهن، وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف خود پیش بیفتند.

ذوب آهن یک – استقلال یک (دقیقه 76: مهدی مهدی پور – گل بخودی): حرکت در عرض مجید علیاری و ضربه او در شرایطی که خارج از چارچوب بود، با برخورد به پای مهدی مهدی پور تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا گل تساوی میزبان اینگونه به ثمر برسد.

 

ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین جدی، محمد قریشی، نادر محمدی، محمدجواد محمدی، پوریا آریاکیا، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

 

ترکیب ابتدایی استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان.

کدخبر: 949418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟