صدرنشینی تیم امید با برتری مقابل مغولستان/ زدن 3 گل برای تفاضل بهتر نسبت به عربستان

به گزارش رکنا، تیم فوتبال امید ایران که صعودش به مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو چین را مسجل کرده بود، از ساعت 15 امروز (یکشنبه) به وقت ایران به مصاف امید مغولستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت. مهدی ممی‌زاده (ثانیه 40)، محمد عمری (1+45) و آریا برزگر (57) برای ایران گلزنی کردند.

تیم ایران با هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان به‌عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله بعد شد.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، سامان فلاح (27 - امیر جعفری)، سینا شاه‌عباسی، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده‌لو، سامان تورانیان، حسین گودرزی، یاسین سلمانی (58 - امید حامدی‌فر)، محمد عمری (57 - محمدحسین اسلامی)، مهدی ممی‌زاده (79 - فردین یوسفی) و آریا برزگر (57 - ارسلان مطهری).

یکی از اتفاقات بازی، مصدومیت سامان فلاح مدافع ایران بود که به دلیل تکل خشن خورلباتار هافبک مغولستان به شدت مصدوم شد به گونه‌ای که قادر به ارائه بازی نبود و تعویض شد. داور مسابقه نیز بازیکن مغولستان را با کارت قرمز جریمه کرد.

رهبر پزشک تیم امید درباره میزان مصدومیت فلاح در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد هنوز وضعیت مصدومیت فلاح مشخص نیست و امشب قرار است برای انجام آزمایش ام آر آی به بیمارستان اعزام شود.

شاگردان عنایتی در اولین بازی گروه B مقابل عربستان به تساوی بدون گل دست یافته و سپس ویتنام را با چهار گل شکست داده بودند.

کدخبر: 931268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟