نفرات راه یافته به نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی آزاد/ 4 وزن اول و احتمال 3 فینال

به گزارش رکنا، مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات نوبت صبح، امیرمحمدیزدانی در وزن 70 کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم از دور رقابت ها حذف شد.

* در وزن 61 کیلوگرم، رضا اطری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 1 بر 1 (اخطار 30 ثانیه) مغلوب کودای اوگاوا از ژاپن شد  و با توجه به شکست این حریف ژاپنی مقابل کشتی گیر آمریکایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

* در وزن 70 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه 11 بر 1 پاتریک اولنزین از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر ماگومد خانیف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این دیدار ارنظر آکماتالیف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قرقیزستان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار به مصاف رمضان رمضان اف کشتی گیر روسی الاصل و دارنده مدال نقره اروپا از بلغارستان می رود.

* در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 11 بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان می رود.

* در وزن 125 کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل یونووان اسمیت از پورتوریکو با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر 4 دانیل لیگتی از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. زارع در این مرحله به مصاف طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه می رود.

برنامه مرحله نیمه نهایی 4 وزن اول به شرح زیر است:

61  کیلوگرم:

عباس گادژی ماگمدوف (روسیه) - شرتا پرتنادزه (گرجستان)

تایربک ژوماشبکوف ( قرقیزستان) - ویتالی آروجائو (آمریکا)

 

۷۰ کیلوگرم:

امیرمحمد یزدانی (ایران) - رمضان رمضانوف (بلغارستان)

آرمن آندرسیان (ارمنستان) - زین‌ رترفور (آمریکا)

 

۸۶ کیلوگرم:

حسن یزدانی (ایران) - ژبریل شاپیف ( ازبکستان)

دیوید تیلور (آمریکا) - عظمت دولت‌بیکوف ( قزاقستان)

 

۱۲۵ کیلوگرم:

امیرحسین زارع (ایران) - طاها آکگول (ترکیه)

گئو پتریاشویلی (گرجستان) - میسون پاریس (آمریکا)

گفتنی است رقابت های نیمه نهایی 4 وزن اول از ساعت 19:30 عصر امروز به وقت تهران آغاز خواهد شد.

کدخبر: 929115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟