تصاویر غیرقابل باور و آزاردهنده از چمن ورزشگاه آزادی/ جایی برای فوتبال نیست! + عکس

به گزارش رکنا، استقلال در هفته چهارم لیگ برتر در حالی به مصاف استقلال خوزستان رفت که چمن ورزشگاه آزادی اصلا شرایط خوبی نداشت و مانع از ارائه فوتبالی زیبا از سوی بازیکنان هر دو تیم شد.

در واقع یکی از حسن های ورزشگاه آزادی در سال های گذشته که آن را نسبت به سایر ورزشگاه ها متمایز کرده بود از بین رفته و مشکل دیگری بر مشکلات پرتعداد ورزشگاه پیر و ملی ایران اضافه شده است.

آزادی

آزادی

بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی آغاز شده که ورزشگاه آزادی به دلیل بازسازی بخش عمده سکوهایش فعلا نمی تواند میزبان تماشاگران باشد و در این بین مسئولان ورزشگاه و شرکت توسعه و تحهیز اماکن ورزشی وعده داده اند کار آماده سازی بخشی از ورزشگاه تا آذر سال جاری به پایان برسد، اما کیفیت افتضاح چمن آزادی صدای هر تیمی که در این ورزشگاه به میدان می رود را در آورده است.

ساعاتی پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان نشان داد چمن این ورزشگاه علاوه بر این که زرد و بدرنگ شده، بسیار ناهموار است و حتی در مناطقی چاله هم ایجاد شده است. وضعیتی که به معنای واقعی قاتل فوتبال زیبا و البته سلامت بازیکنان است. پیش از این هم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و تعدادی از بازیکنانش به وضعیت بد چمن ورزشگاه اعتراض و گلایه خود را علنی کردند.

گفتنی است کیفیت چمن ورزشگاه آزادی در شرایطی پایین آمده که در فصل تابستان قرار داریم و طبیعتاً چمن باید در بهترین کیفیت خود باشد.

آزادی

آزادی

آزادی

کدخبر: 923896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟