حسینی:‌ یک کلت روی سرم بگذارند و بگویند دوست نداریم تو مربیگری کنی!

به گزارش رکنا، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و قرعه‌ای که ما داریم شانس ما بود که سه هفته پایانی بازی‌های حساسی باشد با وجود همه مشکلاتی که داشتیم. سعی کردیم تیم را آماده کنیم و شناخت خوبی از پرسپولیس داریم. امیدوارم فردا بچه‌ها کمترین اشتباه را داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ در جام‌حذفی مقابل حریفی که هیچ حرفی برای گفتن نداشت باختیم، اما امیدوارم بازیکنان از این بازی درس گرفته باشند و مقابل پرسپولیس آبرومندانه بازی کنند و بتوانیم جلوی پرسپولیس را بگیریم.

سرمربی تیم پیکان درباره تغییر محل بازی این تیم مقابل پرسپولیس افزود: چیزی که به من مربوط است درباره آن توضیح می‌دهم و چیزی که به مدیریت باشگاه ارتباط دارد خودشان در خصوص آن حرف می‌زنند. ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم. ما در کرج بازی می‌کردیم و در آن ورزشگاه هیچ باختی نیاوردیم و فقط یک گل خوردیم. قبل از بازی برگشت‌‌مان مقابل استقلال به ما گفتند که باید به ورزشگاه دستگردی بروید. در این شرایط سخت و فشاری که به ما آوردند مقابل تراکتور با 40 هزار هوادار بازی کردیم و سپس به مصاف نساجی با 15 هزار تماشاگر رفتیم. این هفته هم باید در استادیوم آزادی بازی کنیم که مشخص نیست چقدر تماشاگر به ورزشگاه می‌آید. بعد هم باید به اصفهان برویم. خیلی راحت یک کلت روی سر من بگذارند و مرا بکشند و بگویند که دوست نداریم تو مربی‌گری کنی. ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم و باید در زمین خودمان بازی می‌کردیم. وقتی ما باید میزبان می‌بودیم این اتفاق رخ نداد و باید در شرایط سخت بازی کنیم آن هم در حالی که سه تیم در کورس قهرمانی برای بردن دست به هر کاری می‌زنند.

وی در مورد اینکه به نظر شما اعمال نفوذ پرسپولیس بابت تعویض ورزشگاه مؤثر بود یا تصمیم دیگری گرفته شد، خاطرنشان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما ما باید میزبان می‌شدیم و در زمین خودمان بازی می‌کردیم. به تیم پیکان ظلم شده اما همه درباره استقلال و سپاهان حرف می‌زنند. شاید چون ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم و بودجه باشگاه ما به اندازه یک بازیکن یک تیم است.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه سامان فلاح فردا می‌تواند بازی کند یا اینکه چند مصدوم دارند اظهار داشت: فلاح تا پایان فصل آماده نخواهد شد و 6، 7 مصدوم داریم.

وی در خصوص اینکه نقش ابراهیم شکوری که سابقه کار در پرسپولیس را داشته و الان در باشگاه پیکان مشغول به کار است در تصمیمات گرفته شده چقدر مؤثر بوده خاطرنشان کرد: این مسأله به من ربط ندارد. من دو فصل هست که در پیکان هستم و سه مدیرعامل در این باشگاه دیدم. چیزی که به من مربوط است این است که میزبانی ما از دست رفته و همه به فکر سپاهان، پرسپولیس  و استقلال هستند اما کسی به فکر ما نیست.

حسینی در خصوص اینکه وضعیت او برای سرمربی‌گری در تیم امید به کجا رسید، افزود: صحبتی در این خصوص با من نشده هرچند که نام چند نفر در میان است اما در حال حاضر ما فقط به سه بازی باقیمانده تا پایان لیگ فکر می‌کنیم و تمرکز ما روی این سه بازی است.

وی در خصوص اینکه در پیکان می‌ماند یا نه، ادامه داد: من پیکان را دوست دارم و علاقه دارم که در یک محیط سالم کار کنم. پیکان این محیط را دارد اما امیدوارم که باشگاه پیکان به فوتبالش اهمیت بیشتری بدهد.

سرمربی تیم پیکان درباره اعتصاب بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی تصریح کرد: این حرکت نباید انجام می‌شد. این یک مشکل درون‌خانوادگی بود و نباید به بیرون درز پیدا می‌کرد و از طرف دیگر بیانیه باشگاه هم نباید صادر می‌شد. بازیکنان پیکان باید بدانند که باشگاه پیکان به آنها کمک کرده تا آنها رشد کنند و باشگاه پیکان هم باید بداند که این بازیکنان با کمترین قرارداد و هزینه این تیم را در لیگ برتر حفظ کرده‌اند. هر دو طرف باید حواس‌شان را بیشتر جمع می‌کردند هر چند که با مدیریت خوب، مقداری پول به بازیکنان داده شد تا قضیه حل شود.

کدخبر: 890267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟