تصادف مرگبار مدافع تیم ملی فوتبال / اولین خط خورده قلعه نویی مشخص شد + عکس

به گزارش رکنا، سامان فلاح ، مدافع پیکان و تیم ملی فوتبال ایران هنگام بازگشت به تهران، دچار سانحه تصادف شد و خوشبختانه از این رخداد جان سالم به در برد. گفته می شود در این سانحه یکی از همراهان او جانش را از دست داده است.

با این حال مدافع تیم ملی ایران وضعیت مناسبی دارد اما همچنان برای ادامه درمان در بیمارستان به سر می‌برد. فلاح تا قبل از جام جهانی در اردوی تیم ملی حضور داشت اما در آخرین لحظه از تیم ملی خط خورد. او کاپیتان تیم امید است.

این بازیکن بعد از مصاف با آلومینیوم چند روزی از کادر فنی مرخصی گرفت تا راهی شمال کشور شود و پیش از نوروز کنار خانواده باشد اما شب گذشته و در مسیر بازگشت، دچار سانحه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

بعد از حادثه پیش آمده، باشگاه پیکان بلافاصله اقدامات لازم برای انتقال این مدافع ملی‌پوش از بیمارستان شهرستان دماوند به تهران انجام داد. اگرچه بر اثر حادثه پیش آمده بخش‌هایی از سر و صورت این بازیکن بخیه خورده و بدن او دچار کوفتگی شدید و زخم است اما بعد از عکس‌برداری مشخص شد که او شکستگی ندارد.

طبق اعلام پزشکان حال عمومی کاپیتان فلاح خوب ارزیابی شده اما برای چند روز باید تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرد.

باشگاه پیکان در این خصوص نوشت: این حادثه شانس حضور در اردوی پیش‌روی تیم ملی را گرفت و برای مدتی، سامان را از تمرین و بازی‌های پیکان دور کرد اما مطمئنا با طی کردن روند درمانی و با توجه به شناختی که از روحیه و توانایی‌های این بازیکن داریم، دعا می‌کنیم سامان را به سرعت در تمرینات پیکان ببینیم.

5e232cuu

کدخبر: 878204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟