کی روش به دلیل مسائل فنی حامیان اسکوچیچ را ندید ؟! / کدام بازیکنان تاوان پس دادند ؟

به گزارش رکنا ، زمانی که صحبتهایی در خصوص احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ از تیم ملی مطرح شد، برخی از بازیکنان دست به حمایت از این مربی اهل کرواسی زدند.

پس از اینکه کی روش هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تا طبق معمول ناکام باشد، حامیان همیگشی او معتقد بودند این مربی موزامبیکی الاصل کاری به کار بازیکنان حامی اسگو ندارد اما در عمل خلاف این موضوع ثابت شد.

حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که سر دسته حامیان سرمربی کروات سابق تیم ملی بودند در جام جهانی نیمکت نشین شدند و امید نورافکن و میلاد سرلک هم از لیست خط خوردند !

در این بین بازیکنانی مانند وحید امیری هم فرصت بازی پیدا نکردند تا تنها سردار آزمون در جام جهانی بازی می کند . البته این بازیکن هم هیچ یک بازی بازیها را 90 دقیقه داخل زمین نبود.

البته به طور حتم کی روش منافع ملی را به تسویه حساب های شخصی ترجیح می دهد و حاضر نیست شانس صعود از مرحله گروهی را را از دست بدهد چون این مربی انقدر ناکام بوده که یک صعود به دور حذفی را می توان بزرگترین افتخار دوران مربیگریش دانست اما به هر حال CQ ترجیح داد لیستش 25 بازیکن داشته باشد و در برخی پست ها با کمبود بازیکن رو به رو شود اما حامیان اسکوچیچ همراهش نباشند و یا فرصت بازی پیدا نکنند. هرچند که دلیل این موضوع فقط مسائل فنی است !

انتهای پیام/

 

کدخبر: 849007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟