برنامه های ساپینتو و استقلال به هم ریخت

به گزارش رکنا، بر اساس برنامه‌ریزی ریکاردو ساپینتو اعضای تیم استقلال آخر این هفته یک دیدار تدارکاتی با تیم هوادار برگزار خواهند کرد. همچنین قرار بود که آبی های پایتخت بعد از این مسابقه دوستانه راهی کشور امارات شوند و اردویی 12 روزه را در دوبی برگزار کنند اما این اردو به احتمال فراوان لغو خواهد شد.

باشگاه استقلال با توجه به برنامه‌ریزی برای اردوی طولانی مدت در تعطیلی لیگ، از سازمان لیگ خواست تا زمان دربی را جابه‌جا کند و این بازی با پرسپولیس دیرتر برگزار شود اما درخواست استقلالی‌ها از سوی کمیته مسابقات رد شد.

حالا اما با توجه به مخالفت سازمان لیگ با تعویق زمان دربی به احتمال فراوان اردوی استقلال در دوبی نیز برگزار نخواهد شد. ساپینتو عقیده دارد با توجه به اینکه استقلالی‌ها حداقل یک هفته مانده به شروع مجدد لیگ از امارات برمی‌گردند و باید یکی دو روز هم استراحت کنند برگزاری این اردوی سنگین می‌تواند به ضرر تیم تمام شود و بازیکنان برای مسابقه با پرسپولیس خسته باشند.

به همین خاطر اردوی استقلال در کشور امارات به احتمال فراوان لغو خواهد شد و بازیکنان در تهران برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیش خواهند برد.

انتهای پیام/

کدخبر: 846993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟