گازیماگومدوف در گفت‌وگو با رکنا: در ایران احساس غربت نکردم / مبارزه با ایرانی ها همیشه جالب است

ماگومدراسول مختاروویچ گازیماگومدوف در گفت‌وگو با رکنا ، در خصوص اینکه مسابقات لیگ کشتی آزاد ایران چطور بود؟ گفت: مسابقه عالی پیش رفت و از این بابت باید بگویم همه چیز عالی بود. با حضور در لیگ ایران به دنبال این بودم که از شرایط مسابقه دور نشوم. سطح رقابت‌ها واقعا بالا بود چون برخی کشتی‌گیران دارای مدال جهانی و المپیک بودند و من هم خوشحالم توانستم در لیگ ایران باشم و کشتی بگیرم.

وی درباره سطح لیگ کشتی آزاد ایران، اظهار داشت: ایران یکی از کشورهای مطرح جهان در کشتی است که قهرمانان زیادی را در کشتی جهان و المپیک دارد. زمانی که از من برای حضور در لیگ ایران دعوت کردند، آن را پذیرفتم و از اینکه اینجا در حضور تماشاگران پُر شور ایرانی کشتی گرفتم خوشحال هستم. برای ورزشکاران، البته تماشاگران و علاقه‌مندان به کشتی، تماشای ورزشکاران برجسته و تشویق آنها جالب است و البته تشکر فراوان از کسانی که چنین لیگ‌هایی را برگزار می‌کنند.

رسول

عضو تیم پتروپالایش تاکستان درباره اینکه چه حس حالی از قهرمانی در لیگ ایران دارد؟ خاطرنشان کرد: وقتی تیم ما برنده می‌شود، این اتفاق خیلی خوب است. خیلی خوشحالم که توانستیم یک برگ زرین تازه‌ای را در این تیم ایجاد کنیم و من هم جزوی از این تیم باشم. همیشه من عاشق مبارزه در این فضا هستم به خصوص فضاهایی که پُر از تماشاگر است و در هر لحظه از زمان کشتی شما را مورد تشویق قرار می‌دهند و این برای من احساس خوبی است تا در ایران احساس غریبی به من دست ندهد.

گازیماگومدوف در پاسخ به این سوال که چه ارزیابی از عملکرد خود در لیگ ایران دارد؟ گفت: من همیشه در لیگ احساس خوبی دارم و همیشه لذت‌بخش است که مقابل تعداد زیادی از هواداران فنونم را اجرا کنم، تشکر ویژه از آنها که با تشویق‌هایشان به من انگیزه‌ای دادند تا بتوانم خوب کشتی بگیرم.

وی درباره سطح فنی کشتی‌گیران ایران تاکید کرد: ایرانی‌ها همیشه در میادین جهانی عالی بوده‌اند و همیشه کشتی‌گیران خوب و تکنیکی وجود داشته‌اند، مبارزه با آنها همیشه جالب است. حتی در بازی‌های خودم این احساس داشتم ورزشکاران ایران می‌خواهند بر من غلبه کنند و همیشه باعث شد تا از کشتی گرفتنم لذت ببرم.

رسول یک

نفر دوم قهرمانی اروپا درباره برکناری جامبولات تدیف از سرمربیگری تیم کشتی آزاد روسیه و انتخاب حاجی مراد گاتسالوف، گفت: وظیفه ما این است که فقط به فکر کشتی گرفتن و کسب بهترین نتیجه باشیم. بالاخره تدیف سال‌ها برای کشتی زحمت کشیده اما در مجموع هر 2 این عزیزان افراد خوبی هستند که برای پیشرفت کشتی در روسیه زحمات زیادی کشیده‌اند.

گفت‌وگو: یدالله محمدی

انتهای پیام/

کدخبر: 844642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟