یزدانی: می‌خواهم به روند رو به رشدم ادامه دهم/ نسبت به مبالغ قراردادی ناشکر نیستیم

امیر محمد یزدانی در گفت‌وگو با رکنا ، در خصوص اینکه سطح لیگ کشتی را چگونه ارزیابی می‌کند؟ اظهار داشت: خداراشکر امسال لیگ هم به خوبی پایان رسید و ما با یک میزبانی فوق‌العاده رو به رو شدیم، به طوری که میزبانی در سطح جهانی و المپیک بود و خیلی در سطح حرفه‌ای برگزار شد. از این بابت از مسئولان فدراسیون و همچنین مسئولان سازمان لیگ کشتی کمال تشکر و قدردانی را دارم و دستان آنها را به گرمی می‌فشارم.

وی درباره نتایج تیم انبوه‌سازان هوتن گفت: تیم ما در نیمه‌نهایی نتوانست ببرد اما در بازی رده‌بندی کشتی‌گیران ما فوق‌العاده ظاهر شدند و امیدوارم که مردم از ما راضی باشند.

عضو تیم انبوه‌سازان هوتن درباره اینکه عملکرد خود را در لیگ چطور دید؟ عنوان کرد: خداراشکر من پس از امیدهای جهان که مصدومیت جزئی داشتم و به مدال نقره رسیدم توانستم خودم را جمع و جور کنم و در این مدت 2 هفته‌ای کشتی‌های خوبی بگیرم. انشاالله بتوانم این کشتی‌های خوب را در المپیک و مسابقات جهانی هم به نمایش بگذارم.

یزدانی با اشاره به حضور کشتی‌گیران عنوان‌دار روسیه در لیگ امسال، اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود زیرا چند قهرمان جهان و المپیک در آن حضور داشتند متاسفانه ما در جهانی امسال با روس‌ها کشتی نگرفتیم به دلیل اینکه آنها توسط اتحادیه جهانی محروم شده‌اند. حضورشان به ما کمک می‌کند تا سطح کشتی‌های خودمان را بالا ببریم. البته خیلی دوست‌داشتم تا در فینال با گادزی ماگومدوف کشتی بگیرم اما متاسفانه چون در نیمه‌نهایی شکست خورده بودیم این امر صورت نگرفت. امیدوارم در مسابقات آتی بتوانم با کشتی‌گیران سطح بالا خوب کشتی بگیرم.

وی درباره اینکه مبالغ قراردادی لیگ آیا در شان کشتی‌گیران بود یا خیر، گفت: بحث قراردادها خداراشکر امسال شرایط خوب بود و ما ناشکری نمی‌کنیم و از این بابت از حامیان مالی کمال تشکر و قدردانی را دارم که هوای کشتی را دارند. 

ملی‌پوش کشتی آزاد درباره برنامه‌های پیش‌روی خود اینطور توضیح داد: من راجع به جام‌جهانی صحبت نمی‌کنم چون همه چیز به کادرفنی بستگی دارد و اصلا خبر هم ندارم که آیا همراه با تیم به آمریکا اعزام می‌شوم یا خیر. باید صبر کنیم تا ببینم شرایط وزنی و بدنم مشخص می‌کند در چه وزنی باید کشتی بگیرم. اگر همراه با تیم بروم تلاش خواهم کرد تا مانند همیشه بتوانم برای کشورم مثمرثمر واقع شوم.

یزدانی در پایان با اشاره به اینکه به مدال المپیک فکر می‌کند، گفت: قطعا هر ورزشکاری به درخشش و مدال المپیک فکر می‌کند و من هم الان به مسابقاتی که داریم فکر می‌کنم از جمله جام‌جهانی و .... البته در این بین ما باید از کادرفنی تبعیت کنیم. امیدوارم بتوانیم با کشتی‌های خوب و رسیدن به مدال دل مردم کشورمان را شاد کنیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 844526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟