پیشنهاد جالب مدیرعامل نساجی برای انتخاب میزبان دیدار سوپرجام

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با رکنا، در مورد محل برگزاری دیدار سوپرجام بین این تیم و استقلال بیان کرد : ما پیشنهاد خود را به سازمان لیگ ارائه دادیم. ابتدا گفتیم اگر بازی با حضور تماشاگران برگزار می شود و سهم هر دو تیم یکسان خواهد بود بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار شود. اما حالا که بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود ما از سازمان لیگ خواستیم تا میزبان دیدار سوپرجام را با قرعه بین ورزشگاه آزادی و شهید وطنی انتخاب کند.

وی افزود: این موضوع با موافقت باشگاه استقلال نیز مواجه شد و قرار شد اگر قرعه هر چه بود هر دو باشگاه آن را قبول کنند تا دیگر حرف و حدیثی باقی نماند.

مدیرعامل نساجی در خصوص نواقص ورزشگاه شهید وطنی بیان کرد: ورزشگاه شهید وطنی نواقصی دارد که اداره ورزش و جوانان قول داده است این نواقص به زودی بر طرف شود. از طرفی نیز برخی از این اشکالات بخاطر حضور تماشاگران بود که اکنون از میزبانی از آنها محروم هستیم. همچنین مقرر شد طبق توافق با اداره کل ورزش و جوانان ورزشگاه به باشگاه نساجی واگذار شود. ما آماده میزبانی از هواداران عزیز و خون گرم نساجی هستیم و از طرفی نیز باید خود را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم از این رو به طور حتم ورزشگاه شهید وطنی باید در بهتر شرایط قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 835919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟