رویانیان: درویش نزد پرسپولیسی‌ها محبوب است/ آخر سر نفهمیدیم چرا آجورلو رفت!

محمد رویانیان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شایعات در خصوص برکناری رضا درویش مدیرعامل کنونی این باشگاه بیان کرد: رضا درویش برخلاف روزهای نخست حضورش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس که با استقبال هواداران همراه نبود اما به خوبی خودش را به اثبات رساند و از نگرانی هواداران در خصوص جدایی وی می‌توان این موضوع را به خوبی فهمید. متاسفانه ما هرگز در سرخابی‌ها ثبات مدیریتی نداشتیم و هر کس تا آمد کار کند او را کنار گذاشتیم.

وی افزود: فعلا که گویا درویش در سمت خود ماندگار خواهد بود که این می‌تواند تصمیم درستی از سوی هیات مدیره باشگاه باشد. از نظر من نیز در این زمان به هیچ وجه برکناری ایشان و تغییر در مدیریت درست نیست و می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص برکناری آجورلو مدیرعامل استقلال بیان کرد: ما که هنوز نفهمیدیم چرا او را کنار گذاشتند. کارنامه وی مشخص است و در سال گذشته در استقلال خوب عمل کرد که ما حصل آن قهرمانی این تیم بعد از مدت‌ها بود. وی مدیر با سابقه و میدان دیده‌ای است بهتر بود از ایشان استفاده شود.

رویانیان در خصوص بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده از مدیران میدان دیده و با تجربه‌ فوتبال است و چم و خم کار را بلد است. او همیشه عاشق حضور در استقلال بوده و ما همیشه با هم کری داشته‌ایم اما برای ایشان خوشحال هستم.

انتهای پیام/

کدخبر: 834580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟