رجبی: با استقلال با فولاد ۶ امتیازی است/ کمتیه اخلاق یک بار برای همیشه قاطع ورود کند

رضا رجبی پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت این روزهای این تیم به رکنا گفت: به نظر من شرایط فعلی استقلال به یک ثبات رسدیه و باید روی مسائل روحی و روانی کادر فنی بیشتر کار کرد. ساپینتو مشکل فنی شاید نداشته باشد ولی با این رفتارهای کنار زمین استقلال را به حاشیه خواهدبرد. خیلی‌ها به اشتباه او را با سیمونه قیاس می‌کنند. سیمونه کجا با کادر حریف دعوا می‌کند و یقه باز می‌کند؟  من معتقدم اگر استقلال بخواهد این روند را ادامه دهد دیگر جایی در بین تیم‌های بالای جدول نخواهد داشت. استقلال در مقابل گل گهر از حیث فنی خوب بود ولی این نوع رفتار ساپینتو که در کل جهان هم فیلم آن پخش شد، تیم را از مسیر اصلی خارج می‌کند.

وی ادامه داد: این مسائل ریشه در کودکی دارد و وقتی سرمربی استقلال در ابتدای عقد قرارداد می‌گوید من برای این تیم  جام خواهم آورد باید به این روزها هم فکر می‌کردیم که آرامش به هم خواهد خورد و به حاشیه خواهد رفت. این واکنش‌های مربی فقط مختص ایشان نیست و در کل  تیم‌های لیگ برتری نیمکت‌ها بیشتر اخطار می‌گیرند و معلمی از مربیگری جدا شده و قبلا این طور نبود و الان همه تیم‌ها شلوغ من و داد بزن دارند و این فرهنگ را ایشان از آن طرف آورده‌اند. من فکر می‌کنم پرتغالی‌هایی که در ایران کار کرده‌اند به او اطلاعات غلط داده‌اند.

رضارجبی افزود: وقتی یک مربی مثل امیر قلعه‌نویی روی نیکمت با توجه به اینکه حقش را هم می‌خورند تکان نمی‌خورد و آرامش خود را حفط می‌کند این راهم نشان دهیم و از زیبایی‌های فوتبال حرف بزنیم. در مورد بازی با گل گهر اصلا  دقیقه قبل از پنالتی همه می انید در زمین و دعوا می‌کنند و اپیدمی شده و اگر کمیته اخلاق یکبار برای همیشه ورود نکند فاتحه این فوتبال را باید خواند. استقلال برای بازی‌های بعدی سرمربی خود را ندارد و این بهترین شرایط برای جواد نکونانم است و تیم همش در حاشیه بوده است و تمرین درستی نکرده است. برای تمام شدن بی اخلاقی در فوتبال باید تصمیم منطقی و برای همیشه سیستم بازدارنده را فعال کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 830995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟