طالب نسب: عملکرد فنی استقلال نسبت به قبل بهتر شده بود/ ساپینتو یک مربی هیجانی است و باید کنترل شود

اصغر طالب نسب پیشکسوت استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل گل گهر به رکنا گفت: بازی دیروز یک بازی درگیرانه و خوبی بود و نباید این بازی و نتیجه آن را با دیدار استقلال و نساجی قیاس کرد زیرا بازی‌ها با هم فرق داشته و یک طرف قضیه دیروز امیر قلعه‌نویی بود و تیم گل گهر که برد برای استقلال و نزدیک شدن به بالای جدول بسیار مهم بود. این 3 امتیاز استقلال را بالاتر از تیم سیرجانی در جدول نگه داشت و برای ادامه لیگ مهم بود.

 وی در خصوص درگیری ساپینتو با داور دامه داد: من از هفته اول گفتم که ساپینتو یک مربی هیجانی است و باید او را کنترل کرد و در بازی دیشب که مقصر او هم نبود و داور بازی همه چیز را به هم ریخت و به ویژه مربی گل گهر که باعث این جریانات شد. حضور بیژن طارهی و خسرو حیدری هم می‌تواند برای آرامش مربی پرتغالی تیم مفید باشد. شما تصور کنید غیر از این افراد شخص دیگری در کنار ساپینتو حضور داشت. در بازی ملوان و آن لگدی که او به برانکارد زد، باید فکری به حال رفتار او می‌شد که نشد و رسید به این بازی که پنالتی واضح را داور آنقدر با تاخیر اعلام کرد که در نهایت شیطنت مربی گل گهر هم مزید بر علت شد تا ساپینتو اخراج شود.

طالب نسب اظهار داشت: شما ببینید یک مربی مثل سیمونه در کنار زمین هیجانی است ولی جنبه مثبتش بیشتر از منفی است زیرا برای تیم و نتیجه‌گیری آن بسیار حیاتی است. برخی از مربیان در کنار زمین آرام هستند و تیم وقتی نتیجه گیری نکند میگویند بخشی از دلایل آن عدم فعالیت مربی کنار خط است. اما شما آن طرف قضیه را هم در نظر بگیرید که تنش مربی در کنار زمین و عدم کنترل هیجان او به تیم سرایت کرده و در نتیجه تاثیر به سزایی دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 829947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟