ابراهیم زاده : حضور در کادر فنی تیم ایرانی شایعه است/ آرامش حرف اول تیم ملی در این روزها باید باشد

منصور ابراهیم زاده سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص هدایت یک تیم لیگ برتری به رکنا گفت: من اصلا در ایران ماندگار نیستم و حضورم در لیگ فوتبال ایران و به ویژه تیم ون پارس از لیگ دسته اول شایعه است. به دلیل مشکلات کاری و خانوادگی شاید تا 2 هفته دیگر بیشتر در ایران نباشم به همین دلیل به کار در تیم ایرانی و اصولا ماندگاری در یاران فعلا فکر نمی‌کنم.

وی درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی در ادروی اتریش ادامه داد: ببینید تیم ملی در جام‌جهانی بازی‌های مهم دارد و بر اساس شرایط تاکتیکی تیم‌های حریف باید بازی‌های دوستانه انتخاب می‌شد. مثلا بازی دوستانه با اروگوئه که فوتبالی شبیه به آمریکا دارد، می‌تواند مطلوب باشد و به درد تیم بخورد. از نظر من نمی‌دانم سنگال بر چه اساسی انتخاب شده و اصلا رویکرد فنی شبیه به همگروه‌های ایران در جام‌جهانی ندارد. مهم این بود که فیفا دی را از دست ندهیم که این اتفاق افتاده است.

کارشناس فوتبال ایران در باره این سوال که مهمترین فاکتور برای موفقیت تیم ملی در جام‌جهانی چیست گفت: از نظر من آرامش در این روزها می‌تواند مفید فایده باشد و سوای تمامی اتفاقات عجیبی که این چند وقته بر سر فوتبال ایران رفته باید فقط آرامش این تیم را حفظ کرد. جام‌جهانی برای بازیکنان داخلی ما ایجاد انگیزه کرده و این برای موفقیت تیم ملی خوب است.

انتهای پیام/

کدخبر: 827468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟