بختیاری زاده: کی‌روش به تیم ایران شخصیت می‌دهد/ لیست تیم ملی در همه جای دنیا جای بحث دارد

سهراب بختیاری‌زاده در گفت و گو با رکنا، در خصوص لیست تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من اعتقاد دارم تیم ملی هر کشور براساس معیارهای سرمربی آن تیم شکل گرفته و شما فوتبال هر قاره‌ای را نگاه کنید و کارنامه هر سرمربی باشگاهی و ملی را رصد کنید به این نتیجه می‌رسید که هر لیستی از بازیکنان دعوت شده مورد نقد برخی از مربیان و کارشناسان است. فوتبال ما با این لیست مدعوین توسط کارلوس کی‌روش تمام نشده و معتقدم او باید در خلال رهبری تیم ملی تا جام‌جهانی این انگیزه رابر ای سایر بازیکنان شایسته دعوت نشده پابرجا نگه دارد که درب‌های تیم ملی بسته نشده و فوتبال ما شرایط خوب خودش را از دست ندهد.

وی ادامه داد: ما وطیفه داریم از این تیم ملی حمایت کنیم و علی رغم تمام حواشی نمایندگان ما قرار است در بزرگترین آوردگاه فوتبال دنیا از حیثیت و اعتبار ما دفاع کنند. شرایط امروز فوتبال ما باید به همین منوال باشد تا بعد جام جهانی که کلا تغییر کند، چون تغییر سرمربی تیم ملی و آمدن کسی روش به جای اسکوچیچ مشکل فوتبال ما نیست.

پیشکسوت فوتبال ایارن تصریح کرد: باید برای یکسری کارها برنامه ریزی کنیم و برای حتی جام ملتهای آینده که احتمال کسب عنوان بیشتری نسبت به جام جهانی یرای ما همراه است، آماده باشیم. اسکوچیچ مارا از شرایط سختی بیرون آورد و حالا جایی در تیم ملی ندارد. اما به این نکته هم توجه داشته باشیم که نام کی‌روش وزنه سنگینی برای تیم ملی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 825108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟