پنجعلی: با درخشش صادقی بالاخره فوتبال ایران یک بازیکن 6 دانگ به خودش دید/ این پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

« محمد پنجعلی » پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برتری این تیم مقابل هوادار تهران به خبرنگار رکنا اظهار داشت: فکر می‌کنم که پرسپولیس رفته رفته در حال بهتر شدن است اصطلاحا دارد پوست می اندازد. چرا که اوایل فصل تیم تازه از فشار بدنسازی خارج شده بود این موضوع چند هفته‌ای زمان برد. البته این در مورد مابقی تیم‌ها هم صدق می‌کند. به شخصه خیلی خوشحالم که پرسپولیس علاوه بر ارائه یک بازی  زیبا و تماشاگرپسند به پیروزی هم دست پیدا می‌کند.

وی در مورد عملکرد خوب « سعید صادقی » گفت: در بازی با هوادار به این باور رسیدم که یک هافبک 6 دانگ دارد پس از سال‌ها در فوتبال ایران ظهور می‌کند.«سعید صادقی» یک بازیکن تمام عیار و خلاق است. هوش بسیار بالایی هم دارد. تردیدی ندارم که با گذر زمان صادقی بهتر از این هم خواهد شد. واقعا برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در این مرحله پرسپولیس می‌تواند به خوبی بدشانسی‌های قبلی‌اش در لیگ قهرمانان را جبران کند. چرا که معتقدم این تیم می‌تواند در آسیا به مقام قهرمانی رسیده این طلسم را پس از سال‌ها بشکند. به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیس درخواستم از هواداران این است که فقط این تیم را حمایت کنند. چون در حال حاضر انتقادات خیلی زیاد شده است. ما باید بدانیم که یک تیم نمیتواند بدون مساوی و یک دست قهرمان شود در فوتبال این جور مسائل طبیعی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 823731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟