برگزاری جام 4 جانبه گرامیداشت شهدا

به گزارش رکنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی با اعلام این خبر گفت:قرار است در اولین دوره این مسابقات تیم‌های «شهید مهدی رضایی‌مجد»، «شهید ناصر کاظمی»، «فجر ورامین» و «شهدای چوار ۶۵ ایلام» شرکت کنند. ما امیدواریم که سال آینده این مسابقات را با تعداد تیم‌های بیشتر از سراسر کشور و به صورت متمرکز در یکی از استان‌ها برگزار کنیم.

وی افزود: در این مسابقات قرار است تیم‌ها با ترکیبی از بازیکنان ملی‌پوش پیشکسوت، بازیکنان بالای 40 سال و 5 بازیکن بین 30 تا 40 سال شرکت کنند. هدف ما بیش از آنکه برگزاری یک دوره مسابقه فوتبال باشد، ایجاد فضایی برای اقدامات فرهنگی در خلال مسابقات و تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

محمدی گفت: خانواده فوتبال نه تنها همیشه خود را وامدار قهرمانان وطن می‌داند بلکه بر اساس آمار بیش از 2000 شهید تقدیم کرده است، به همین دلیل قدم برداشتن برای گرامیداشت نام و یاد این عزیزان نه صرفاً یک اقدام نمادین و مناسبتی بلکه یک وظیفه ملی و میهنی است.

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال بیان داشت: سازمان بسیج ورزشکاران کشور، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و همچنین وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این مسابقات فدراسیون فوتبال را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 817605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟