مس کرمان بدون ستاره به دنبال بقا در لیگ برتر

به گزارش رکنا، تیم مس کرمان که تازه به لیگ برتر صعود کرده تا کنون ۵ بازیکن لیگ برتری جذب کرده است و هنوز دو جای خالی دارد. حسن مرادی فرد، حسین پورامینی، شروین بزرگ، محمد امین اسدی و محمد ستاری بازیکنانی هستند که این تیم تازه به خدمت گرفته است.

کرمانی‌ها با توجه به سیاست‌های خاص سرمربی خود علاقه‌ای به جذب بازیکن اسمی ندارند. آن‌ها برخلاف تیم مس رفسنجان، همتای دیگر خود که از ابتدای حضور در لیگ برتر روی بازیکنان خوب و ارزشمند لیگ دست گذاشت و در این چند سال لیگ برتر موفق هم بود علاقه‌ای به جذب بازیکن اسمی و بزرگ ندارند.

برخلاف محمد ربیعی، فرزاد حسین خانی همچون زمانی که در لیگ دسته اول بود می‌خواهد بیشتر به بازیکنان بومی وحتی نفرات جوان فرصت دهد از این رو در حالی که آنها هم بودجه خوبی مشابه مس رفسنجان دریافت کردند اما در فصل نقل‌وانتقالات چندان ریخت و پاش نکردند. حسین خانی در مورد جذب بازیکن در این تیم به رکنا ورزشی گفت: بازیکن اسمی و گرانقیمت برای ما مهم نیست ما در برخی پست‌ها بازیکنانی می گیریم که نیاز تیم را بر طرف کنند. در واقع به تیم بودن بیش از تزریق بازیکنان خاص اهمیت می‌دهیم. تیم خوبی داریم و همین اتحادی که در تیم وجود دارد می‌تواند به ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کند.  هنوز 2 جای خالی داریم که از آنها نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که قصد ندارند به لیگ یک برگردند افزود: می‌دانم که کار سختی در پیش داریم و باید جایگاه خود را در لیگ برتر تثبیت کنیم.ما تیم خوبی داریم که از نظر من همه نفرات عالی هستند از این رو قصد بازگشت به لیگ یک را نداریم. حالا که مسئولیت تیم بار دیگر به من سپرده شده تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته و و با تمام توان برای رسیدن به هدفمان که همانا تثبیت جایگاه تیم در لیگ برتر است تلاش می کنیم.

این در حالی است که از باشگاه مس کرمان خبر می‌رسد آن‌ها مذاکراتی را با محمدمهدی مهدی‌خانی انجام دادند و هفته آینده این توافق نهایی خواهد شد. در صورت این توافق تیم مس کرمان فقط یک جای خالی خواهد داشت که به نظر می‌رسد قصد دارند بازیکنی در خط میانی به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/

کدخبر: 811037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟