ترکش شب‌های مافیا در اردوی تیم ملی/ دوئل اسکوچیچ و استیلی تنها یک برنده دارد!

به گزارش رکنا، اردوی قطر یکی از پرحاشیه‌ترین اردوهای تاریخ فوتبال ایران بود که عواقب سنگینی برای تیم ملی در بر داشت که یکی از مهم‌ترین آنها اختلاف بین سرمربی و مدیر تیم ملی فوتبال ایران است.

داستان بیدار ماندن بازیکنان تا ساعت 4 صبح و بازی کردن مافیا به قدری جدی شد که حتی مهدی طارمی هم آن را تائید کرد.این موضوع سبب شد تا خیلی ها «حمید استیلی» مدیر تیم ملی را مقصر بدانند اما این پایان ماجرا نبود و استیلی هم در دفاع از خود اعلام کرد سرمربی تیم ملی برنامه ای برای ساعت خواب بازیکنان ارائه نداده و صبحانه را هم اختیاری کرده است.

همین موضوع سبب شد تا بازیکنان به خود اجاره دهند تا ساعات اولیه صبح بیدار بمانند و با هم مافیا بازی کنند! این اتفاق تلخ سبب شد تا آتش اختلاف بین اسکوچیچ و استیلی شعله ور شود و این اتفاق تا حدی پیش برود که تنها 3 احتمال برای جام جهانی وجود داشته باشد.

احتمال اول اینکه استیلی از مدیریت تیم ملی کنار گذاشته شود که این اتفاق بسیار نزدیک است.صورت دوم داستان این است که اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی تیم ملی نباشد که این موضوع تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

اما حالت سوم این است که هیچ یک از این 2 نفر را در جام جهانی نبینیم! در هر صورت نکته‌ای که قطعی به نظر می‌رسد این است که اسکوچیچ و استیلی را در جام جهانی به طور همزمان روی نیمکت تیم ملی نمی‌بینیم و باید دید در نهایت تصمیم فدراسیون فوتبال در این خصوص چه خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 808086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟