صفرزاده: خوشحالم برای تیمم بهترین نتیجه را به دست آوردم/ مسئولان باشگاه در این مدت هوای ما را داشته‌اند

سعید صفرزاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد خود در مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه توانستم مقام‌های خوبی را برای تیمم در مرحله دوم لیگ به لطف دوستان به دست بیاورم مخصوصأ جناب کریمی و همچنین عدالبرضا فولادی که این بستر را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم در لیگ حضور پیدا کنیم. خداراشکر توانستیم در این مرحله هم سربلند از رقابت‌ها بیرون بیاییم و فاصله امتیازی خودمان را با تیم‌های دوم و سوم افزایش دهیم.

وی افزود: خوشبختانه اکنون یک نقطه امنی برای ما ایجاد شده تا بدون دغدغه به کار ادامه دهیم. اکنون خیال ما دیگر راحت است و امیدوارم مسابقات بعدی این روند را ادامه و جایگاه اولی خودمان را حفظ کنیم. همچنین از کادرفنی تیم رامین مهربانی، خلیلی و سایر دوستان که زحمت کشیدند تا به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم، کمال تشکر و قدردانی را دارم. خوشبختانه حمایت های بی دریغ مسئولان و مالک باشگاه با بستر خوبی که فراهم کردند منجر به این شد، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و قهرمان لیگ شویم. 

رکابزن تیم دوچرخه‌سواری آرویج شرق مازندران (مقاومت) درباره درخشش خود در این مرحله گفت: روز نخست مسابقه تخصصی بود به اسم تایم تریل انفرادی که به صورت تک تک استارت برای رکابزنان زده می‌شد و به مسافت 25 کیلومتر بود، توانستم به مقام اول دست یابم. در روز دوم هم که مسابقه استقامت بود و هر کسی استراتژیک خاص خودش را داشت. اگر چه من به رده دومی رسیدم اما قطعأ درخشش رکابزنان تیم در این ثبت نتیجه بی‌تأثیر نبود. واقعأ تلاش آن‌ها ستودنی بود تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

صفرزاده درباره نبودش در تیم ملی اینطور گفت: الان هیچ فدراسیونی نیست که حقوق ورزشکار المپیکی‌اش را پرداخت نکرده باشد اما متاسفانه فدراسیون برای خودش هزینه می‌کند و یک سال است از پرداخت حقوق المپیکی من که توسط وزارت ورزش مصوب شده بود خودداری می‌کنند. حتی قادر میزبانی به عنوان مشاور فدراسیون دوچرخه‌سواری چند بار از من خواست تا صبر کنم، اما دوچرخه‌سواری 30 میلیون تومان از حقوق حدود 90 میلیونی من را پرداخت نکرده است. این مبلغ برمی‌گردد به یک سال حقوقی که وزارت ورزش برای تمامی ورزشکاران المپیکی بابت حضور در اردوها در نظر گرفته بود تا به صورت ماهیانه به ما پرداخت کنند.

وی افزود: پیش از اینکه نفرات کشورهای اسلامی مشخص شود با من تماس گرفتند و از من خواستند تا به قونیه برویم اما به آن‌ها گفتم تا زمانی که مشکلاتم با فدراسیون حل نشود تمایلی به حضور در تیم ملی ندارم. اما باز هم برای این اشخاص مهم نیست تیم ملی چه نتیجه‌ای بگیرد بلکه مهم غرض‌ورزی شخصی خودشان است. هیچ تمایلی به اینکه مشکل بین من و آن‌ها به طور مسالمت‌آمیز حل نشود ندارند. همانطور که قید قهرمانی آسیا را برای من زدند متاسفانه فدراسیون خیلی راحت از حضور در کشورهای اسلامی نام من را خط زد. 

رکابزن المپیکی با اشاره به اینکه پیگیر حل مشکلاتش از طرق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است، بیان کرد: اتفاقأ روز (سه‌شنبه) که از سیرجان برگشتم تصمیم داشتم به وزارت ورزش بروم اما به دلیل خستگی مسابقات تصمیم دارم ظرف روزهای آینده پیگیر مسائل و مشکلات خودم از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشم که باید از چه طریقی حقوق باقیمانده خودم را از فدراسیون دریافت کنم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 807693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟