مایلی‌کهن: مربی فراری کلمبیا به چه درد تیم ملی می‌خورد؟/ دلال‌ها دنبال بازگشت کی‌روش هستند

 محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تمام مردم ایران موضع من را در قبال این آقا می‌دانند و قبلا هم در این خصوص صحبت کرده‌ام. او اگر مربی خوبی بود در کلمبیا و مصر نتیجه می‌گرفت و الان در به در تیم نبود.

وی افزود: کلمبیا با این همه ستاره در زمان سرمربیگری او آنقدر گل خورد که کی‌روش آقای گل شد و از آن کشور فرار کرد تا به سرنوشت اسکوبار (مدافع اسبق تیم ملی کلمبیا که توسط هواداران فوتبال این کشور به قتل رسید) دچار نشود. حالا مربی فراری می‌خواهد به فوتبال ما کمک کند؟ او با مصر هم نتوانست به جام جهانی برسد که ناکامی بزرگ دیگری در کارنامه کاری وی محسوب می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا الان زمان مناسبی برای تغییر سرمربی است، گفت: یک مثال برای شما بزنم. محمدرضا داورزنی مدیر خوب فدراسیون والیبال در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا المپیک آلکنو را آورد اما دیدید که این مربی بزرگ با بهترین نسل ایران نتوانست در این زمان کم کاری انجام دهد و آخر سر هم رئیس فدراسیون گفت زمان کافی برای آلکنو وجود نداشت! حالا می‌خواهیم همین بلا را سر فوتبال بیاوریم.

مایلی‌کهن در واکنش به اینکه شنیده شده چند تن از بازیکنان تیم ملی خواستار بازگشت کی‌روش هستند تصریح کرد: در این خصوص صحبتی ندارم چون در جریان ریز ماجرا نیستم و تنها این را می‌گویم که با آمدن کی‌روش شرایط تیم ملی بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود.

وی ادامه داد: او 2 جام جهانی و 2 جام ملت‌ها سرمربی بوده و سوال این است که چه دستاوردی داشته است؟ شکست 3 بر صفر مقابل ژاپن افتخار است؟ یا باخت به عراق جای دفاع دارد؟ در جام جهانی هم که از مرحله گروهی صعود نکردیم. پس از کدام کارنامه کی‌روش دفاع می‌شود؟

سرمربی اسبق تیم ملی در واکنش به این سوال که چه جریانی در راه است که باز هم نام کی‌روش سر زبانها افتاده گفت: دلالی! یک عده دلال که منفعت دارند پیگیر حضور کی‌روش هستند تا از این نمد کلاهی برای خود بدوزند وگرنه این آقا اگر مربی خوبی بود الان در جام جهانی هدایت یک تیم را بر عهده داشت.

مایلی‌کهن در پایان خاطرنشان کرد: از صحبت‌های خداداد عزیزی واقعا لذت بردم و به نظرم او حرف دل خیلی‌ها را زد. اصلا چرا کی‌روش باید برگردد؟ او بیاید که باز هم شکست بخوریم و این آقا دنبال بهانه باشد؟ آدم عاقل از یک روزنه 2 بار گزیده نمی‌شود!

انتهای پیام/

 

کدخبر: 801698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟