قاسم‌پور: به پرکاس اعتماد داریم/ باید به بازیکنان بومی اعتماد کنیم

«ابراهیم قاسم‌پور» مدیر فنی تیم صنعت‌نفت آبادان در گفت‌وگو با رکنا، در مورد انتصاب «رضا پرکاس» به عنوان سرمربی این تیم گفت: ما چند گزینه داشتیم که درنهایت بعد از مذاکرات صورت گرفته و بررسی‌های انجام شده «پرکاس» را به عنوان سرمربی صنعت نفت انتخاب کردیم. او به خوبی از شرایط صنعت نفت آگاه بود. چرا که خودش فرزند استان خوزستان و شهر آبادان است. ضمن اینکه او سابقه حضور در این تیم را نیز دارد. از طرفی هم سال گذشته در آستانه حضور روی نیمکت صنعت نفت بود اما شرایط به طوری رقم خورد که او امسال سرمربی تیم باشد.

وی افزود: پرکاس مربی جوان و با دانشی است. به علم روز فوتبال آشنایی دارد. باید به او فرصت داد به هرحال مربیان جوان از یک جا باید کار خود را شروع کنند و ما نیز باید به آن‌ها میدان بدهیم تا بتوانند توانایی‌های خودشان را به عرصه ظهور برسانند. با او در لیگ امارات همکاری کردم. نتیجه آن هم مطلوب بود. چرا که موفق شدیم 2 تیم اماراتی را به دسته بالاتر بیاوریم. نکته حائز اهمیت این بود که مدیریت و اعضای هیات مدیره معیارهای داشتند که در بین گزینه‌های مختلف آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند و در نتیجه به پرکاس رسیدند. ما به او اعتماد داریم و از او حمایت خواهیم کرد.

مدیرفنی صنعت نفت در خصوص پتانسیل شهر آبادان در رشته فوتبال و استفاده از بازیکنان بومی نیز بیان کرد: یکی از معیارهای انتخاب پرکاس به عنوان سرمربی تیم این است که او اهل همین دیار و از مردم آبادان است. به شخصه به عنوان مدیرفنی معتقدم باید از بازیکنان بومی و ظرفیت‌های خود بهره ببریم اما سرمربی این تیم پرکاس است او ابتدا باید درخصوص بازیکنان فعلی تیم تصمیم بگیرد و بعد از آن در بخش‌های که  نیاز به بازیکن دارد به دنبال تقویت تیم باشد. اما اصل هر چیز اعتماد به جوانان است. به شخصه بازیکنان زیادی مثل: «مهرداد میناوند و وحید هاشمیان» اعتماد کردم و نتیجه‌اش را هم گرفته‌ام. معتقدم باید میدان را برای جوانان باز کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 800341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟